15-01-2011, 03:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2011, 03:48 PM ja muutjaks oli hents99.)
Sorri, panin vist veits mööda nende andurite kohtadega.
3-4 silindri vahel peaks olema mootori temp. andur?
1-klemmiga andur on kellaploki jaoks
2-klemmiga andur konditsioneeri jaoks (sininie või punane) vist 4-5 silindri juures.
Samas neid kohti on veelgi, oleneb, kuhu ja kuidas keegi on neid andureid pannud. Mina olen palju selliseid ise-aretatud mootoreid näinud, seega ei ole ma 100% kursis originaaliga.
Mina asun oma anduritega Tartumaal muideks!
Tegelt võiks igaks petteks kontrollida ka drosselklapi asendi andurit. Kas see ikka tühikäigu rezhiimi tunneb. (klapp kinni lühistuvad keskmine ja kumbki äärmine, sorri hetkel ei mäleta kumb on nr1 ja kumb nr3. Klapp täitsa avatud lühistub keskmine ja teine pool. Lihtne kontrollida)
3-4 silindri vahel peaks olema mootori temp. andur?
1-klemmiga andur on kellaploki jaoks
2-klemmiga andur konditsioneeri jaoks (sininie või punane) vist 4-5 silindri juures.
Samas neid kohti on veelgi, oleneb, kuhu ja kuidas keegi on neid andureid pannud. Mina olen palju selliseid ise-aretatud mootoreid näinud, seega ei ole ma 100% kursis originaaliga.
Mina asun oma anduritega Tartumaal muideks!
Tegelt võiks igaks petteks kontrollida ka drosselklapi asendi andurit. Kas see ikka tühikäigu rezhiimi tunneb. (klapp kinni lühistuvad keskmine ja kumbki äärmine, sorri hetkel ei mäleta kumb on nr1 ja kumb nr3. Klapp täitsa avatud lühistub keskmine ja teine pool. Lihtne kontrollida)
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering