14-01-2011, 03:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2011, 04:07 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Oot, ega me nüüd kahest eraldi tükist ei räägi: kellade tempratuuriandur on silindri võrra eespool. See on vist kaheklemmiline küll. Krt, ma ei saa järgi vaadata kah - auto peal on osa platsilt kokku lükatud lumest (nii meetri jagu)
Aga külmkäivituspihustit juhib ju eraldi vidinas, mis eluneb plokikaane tagaosas (nii viimase silindri kohal). Mina jutustan sellest.
Krt, hakkas huvitama...
EDIT: niinii, tõepoolest on sihukest kaheklemmilist tempandurit. Ning andurit jahtides komistasin ühele huvitavale teemale, kus samasuguse efekti andis lekkiv külmkäivituspihusti.
Nüüd tekkis küsimus:
kas soe mootor käivitub ilusti või tahab ka pikka kerimist?
Kas bensiinilõhna on sisselaskes ka enne käivitamist?
Aga külmkäivituspihustit juhib ju eraldi vidinas, mis eluneb plokikaane tagaosas (nii viimase silindri kohal). Mina jutustan sellest.
Krt, hakkas huvitama...
EDIT: niinii, tõepoolest on sihukest kaheklemmilist tempandurit. Ning andurit jahtides komistasin ühele huvitavale teemale, kus samasuguse efekti andis lekkiv külmkäivituspihusti.
Nüüd tekkis küsimus:
kas soe mootor käivitub ilusti või tahab ka pikka kerimist?
Kas bensiinilõhna on sisselaskes ka enne käivitamist?