14-01-2011, 03:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2011, 04:07 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Oot, ega me nüüd kahest eraldi tükist ei räägi: kellade tempratuuriandur on silindri võrra eespool. See on vist kaheklemmiline küll. Krt, ma ei saa järgi vaadata kah - auto peal on osa platsilt kokku lükatud lumest (nii meetri jagu
)
Aga külmkäivituspihustit juhib ju eraldi vidinas, mis eluneb plokikaane tagaosas (nii viimase silindri kohal). Mina jutustan sellest.
Krt, hakkas huvitama...
EDIT: niinii, tõepoolest on sihukest kaheklemmilist tempandurit. Ning andurit jahtides komistasin ühele huvitavale teemale, kus samasuguse efekti andis lekkiv külmkäivituspihusti.
Nüüd tekkis küsimus:
kas soe mootor käivitub ilusti või tahab ka pikka kerimist?
Kas bensiinilõhna on sisselaskes ka enne käivitamist?
![Icon_eek Icon_eek](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_eek.gif)
Aga külmkäivituspihustit juhib ju eraldi vidinas, mis eluneb plokikaane tagaosas (nii viimase silindri kohal). Mina jutustan sellest.
Krt, hakkas huvitama...
EDIT: niinii, tõepoolest on sihukest kaheklemmilist tempandurit. Ning andurit jahtides komistasin ühele huvitavale teemale, kus samasuguse efekti andis lekkiv külmkäivituspihusti.
Nüüd tekkis küsimus:
kas soe mootor käivitub ilusti või tahab ka pikka kerimist?
Kas bensiinilõhna on sisselaskes ka enne käivitamist?