13-01-2011, 04:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2011, 04:29 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(13-01-2011, 04:10 PM)vastikvana Kirjutas: keegi ei oska midagi öelda....
keegi ei viitsi taas kord hakata KE-JETi teemalist mantrat kordama.
Löö otsingusse sõnu KE-JET, pritse, külmkäivituspihusti ja kuku lugema. Kui oled ise lahtiste käte ja terava peaga, hakka otsast lahkama. Kui omal tahtmist pole, vii Lesvenisse, Horti või Speedsterisse (kui Hannes enam neid teeb...).
Külmkäivituspihusti elimineerimine vea väljaselgitamiseks on lihtne - lase külm mootor käima ja soojenda, kuni temp on nii 60 kandis. Seejärel jäta mootor seisma ning võta külmkäivituspihustil pistik lahti. Nüüd proovi käivitada. Kui läheb, on süüdlane leitud (ei, mitte pihusti, vaid temp. ahel). Kui ikka täis tõmbab, siis tuleb teaduslikumalt läheneda (mis muidugi ei välista muu hulgas sellesinase külmkäivitusahela enda riket).
Pritset juhtiv temperatuuriandur on plokikaane tagumises otsas, neljaklemmiline ümar pistik. Pistik on suurem, kui andur ise
EDIT: Kas süüteosa on ikka uus ja töötab korralikult?