12-01-2011, 09:25 AM
Kuna oled uus, siis kohe sõimama ei hakka.
Meil on foorumi otsing olemas. Sinna tasub kirjutada sõnu: KE-JET, pritse, tühikäik, vaakumileke ja kõrgepingejuhtmed ning lugeda, mida pakutakse. Ottomootori õnnetus on tema pooletoobine töötamine ka vigasest peast. Sama vana diisliga on lihtsam - kas töötab, või ei. Ehk raske on leida, mis konkreetselt lahustipõletaja probleemi põhjustab.
Aga tasub järgmised asjad üle kaeda:
igasugused pistikud (need tasuks mingi kontaktiparandava ainega üle lasta igaks petteks);
kõrgepingeosa - jaotur, kaas ja juhtmed, küünlad on alati kahtlusalused;
siis igasugused vaakumilekked välistada (siin aitab käivitusgaas, kuid ole ettevaatlik, et midagi õhku ei lase!!!);
mootori töötemperatuur - kas ikka näitab õigesti.
Pritse on keerulisem teema ja seda ei taha keegi diagnostida (ning need, kes tahavad, teavad oma töö väärtust, mida auto omanikud taas maksta ei taha).
Meil on foorumi otsing olemas. Sinna tasub kirjutada sõnu: KE-JET, pritse, tühikäik, vaakumileke ja kõrgepingejuhtmed ning lugeda, mida pakutakse. Ottomootori õnnetus on tema pooletoobine töötamine ka vigasest peast. Sama vana diisliga on lihtsam - kas töötab, või ei. Ehk raske on leida, mis konkreetselt lahustipõletaja probleemi põhjustab.
Aga tasub järgmised asjad üle kaeda:
igasugused pistikud (need tasuks mingi kontaktiparandava ainega üle lasta igaks petteks);
kõrgepingeosa - jaotur, kaas ja juhtmed, küünlad on alati kahtlusalused;
siis igasugused vaakumilekked välistada (siin aitab käivitusgaas, kuid ole ettevaatlik, et midagi õhku ei lase!!!);
mootori töötemperatuur - kas ikka näitab õigesti.
Pritse on keerulisem teema ja seda ei taha keegi diagnostida (ning need, kes tahavad, teavad oma töö väärtust, mida auto omanikud taas maksta ei taha).