07-01-2011, 03:27 PM
Selle radikakinnituse kohta veel et, tegemist on uue radikaga ja sinna oli valesse vinti uhatud
Lesveni mees oli ülimalt asjatundlik ja asjalik, loomulikult võttis ta aju välja ja tegi korralikult puhtaks, võtsime elektroonika osa ka karbist välja ja kiikasime sisse, seest oli puhas. Selles puhastamises midagi eriti rasket polnud, mootoripesu spreiga üle ja suruõhuga puhtaks. Selline puhastusviis oli minu jaoks uudis ja panen kõrvataha, juba sai täna poes käidud ja ka endale selline sprei pudel riiulisse ostetud
käigukastikinnitused said lahenduse nii et poldil millel auku läbi polnud õnnestus panna pikem kruvi ja ühel oli auk läbi sai panna mutri taha.
Lihtsalt täideti ära, sisse läks veidi üle 7L seesamune DIII.
õlivanni põhi oli ilusti puhas üleliigset puru ega sodi pold.
Lisaks vaatasivad autol veel sillad üle ja andsid listi mis vaja ära vahetada ja kustutasid vead ära.
kokkuvõttes olen vist leidnud asjaliku firma kuhu ka edaspidi pöörduda.
Lesveni mees oli ülimalt asjatundlik ja asjalik, loomulikult võttis ta aju välja ja tegi korralikult puhtaks, võtsime elektroonika osa ka karbist välja ja kiikasime sisse, seest oli puhas. Selles puhastamises midagi eriti rasket polnud, mootoripesu spreiga üle ja suruõhuga puhtaks. Selline puhastusviis oli minu jaoks uudis ja panen kõrvataha, juba sai täna poes käidud ja ka endale selline sprei pudel riiulisse ostetud
käigukastikinnitused said lahenduse nii et poldil millel auku läbi polnud õnnestus panna pikem kruvi ja ühel oli auk läbi sai panna mutri taha.
Lihtsalt täideti ära, sisse läks veidi üle 7L seesamune DIII.
õlivanni põhi oli ilusti puhas üleliigset puru ega sodi pold.
Lisaks vaatasivad autol veel sillad üle ja andsid listi mis vaja ära vahetada ja kustutasid vead ära.
kokkuvõttes olen vist leidnud asjaliku firma kuhu ka edaspidi pöörduda.