07-01-2011, 12:55 PM
Nonäed siis - ütlesingi, et tegemist on suht kindla asjaga. Ma olen neid täis käigukasti ajusid ikka hulgim näinud. Sealt juhtmetest võib õli veel edasi ajusse tilkuda - loodetavasti võttis Lesven ülemised pistikud lahti + puhastas ka aju enda kemmid korralikult ära (kuigi ma kahtlen selles, sest see on paras nöök töö ). Seal teevad enamus remondimehi tüüpvead ja ei survesta kogu seda korpust, et õli kätte saada. Sedasi jääb klemmide vahele päris korralik kogus, mis hakkab allapoole vajuma. Kuid usun, et ta enam jamama ei hakka ning avariisse ei lähe, kuigi ega see väikene õlikogus seal ka eriti positiivne pole.
Käigukasti põhi ja selle kinnitused tuleb max 8 Nm kinni keerata. Secman teab isegi mis näiteks vana 722.3 kasti puhul juhtub kui jõudu rakendada. Uutematel on täitsa tavaline, et jõumehed vägistavad poldid kinni ja keermest puhtaks.
Palju õli sisse pandi - kas lihtsalt täiedi või tegid ikka korraliku läbiloputuse?
Käigukasti põhi ja selle kinnitused tuleb max 8 Nm kinni keerata. Secman teab isegi mis näiteks vana 722.3 kasti puhul juhtub kui jõudu rakendada. Uutematel on täitsa tavaline, et jõumehed vägistavad poldid kinni ja keermest puhtaks.
Palju õli sisse pandi - kas lihtsalt täiedi või tegid ikka korraliku läbiloputuse?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858