06-01-2011, 10:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2011, 10:25 PM ja muutjaks oli karuanton.)
(06-01-2011, 09:20 PM)v6sa Kirjutas: Sõltub, millist haagist vead. Kui haagisel on märgatav tuuletaksitu, võib koormatud kuut olla isegi mõistlikum valik.
Maastur on muidugi stabiilsem tõmbaja... Üldiselt ei ole suurt vahet, milline rasketest/tõsistest maasturitest valida. Tõsi, G vääriline vedur on vast Patrol ja Defekas, LC ja Discovery on natuke peenemad ristad (kuigi üsna võimekad ja eelloetletutest mugavamad).
Kui rasket haagist on plaan vedada?
Niimoodi ei saa ka üldistada, väike G ei ole hea vedur kui tegemist juba raskema haagisega, pikk G seevastu väga hea, samuti pikk Patrol, mis aga Defekasse puutub siis minumeelest lühike Defekas ja alla 80 LC kohe kindlasti pole head vedurid, Disco ja pikk Defekas ning suured LC aga päris head. Ehk siis kui tegemist raskema haagisega, kerghaagist võib ka sõiduautoga vedada. Minu arvamus põhineb enda kogemustel va lühike defekas mlllega ma pole vedanud midagi. Lisan ka tabeli kus kirjas kui suurt haagist autod vedada võivad
http://www.ajovalo.net/Vaunupainot2.htm
(06-01-2011, 10:03 PM)v6sa Kirjutas: G on midagi enamat, kui suvaline maastur. Seda igas mõttesJah, kole kandiline kuut mida me kõik ihaldame
W463 ja W212