06-01-2011, 04:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2011, 05:01 PM ja muutjaks oli voodoo.)
Just nimelt, wdb240'ga olen ühenduses olnud juba sel teemal. Tema vihje võibolla isegi on kõige aluseks. Sõitsin eile omajagu maad ilma 21. ja 22. kaitsmeta (sa tead mis see on, aga teema mõttes ma räägin puust-punaseks) - esimeste uste juhtplokkide kaitsmed väljas ja ei old seda jama. Ainult temp näitas valet ja auto-rezhiim ei jäänud peale (see mis suunab, kust puhutakse - vendi kiirus oli automaatse peal edasi). Muide! udutuled lülitan sisse kruvib tempi -10 peale, lülitan välja kruvib +8 peale - selline tore värk. See, ma tunnistan, et võib olla muu. Muu sündmuste ahel/jada on juba vana sõber ja kindlalt samast asjast igakord tingitud.
Tollel Andreil oli ka kerge üllatusmoment aga peale mõningast seletamist-veenmist (selle konkreetse probleemi osas on kallis w203 mind päris palju harinud juba), et võibolla on ta sam-ploki osas eksind, tunnistas, et ukse juhtplokk kõike seda tekitada võib küll. Järgmine nädal on ta ära, ülejärgmise nädala esmasp. olen esimene ukse taga ja hakkab kamm jälle pihta. seniks sõidan ilma 21. kaitseta nii palju, kui saan, et kindlustust saada, et selles asi võiks olla. Kui ei, siis võib olla veel variant, et 22. kaitse - ma aga ei taha seda välja kiskuda, sest auto käivitamiseks seda tarvis-aknalülitiga panen asja tööle.
Ma ausalt isegi loodan, et sam-plokiga on mööda pandud sest siis oleks lootus saada mingigi raha tagasi (sam-plokk, temp. andur seega asjata vahetatud). Vastasel juhul tähendaks see veel möödapääsmatuid kulutusi ja mu kannatus hakkab katkema...
Ma võin siia kirjutada, siia täpsed vead, kui kedagi puht uudishimust huvitab, ma loen selle teema algust ja paras pudru ja kapsad, ei saa isegi mida öelda tahan ja natuke ajab naerma, et nii kummalisi asju seostan... eks ma õpin.
ABS/ESP/käigukasti puutlülituse mitte toimimine oli ühekordne enne viimast "laksu" - neid ta nii tihti ei vilguta. ABS / ESP on korraks flashinud, aga need pole põlema jäänud ja on haruharva.
peale 100km (ainult pikematel otsadel, muidu ei olegi mingit viga ja kõik laitmatu) sõitu ca:
1) kliimaplokk kustub ja teeks nagu restardi peale seda on 99% tõenäosus, et ei puhu enam õhku, kuigi siis juba kliimaplokk ise töötab. tihti ei tööta nupud seal peal (sel hetkel, kui puhur ei tööta). kui neid vajutada ta uuesti kustub ja restardib. auto seisma süüde välja ja sisse uuesti, kõik töötab, mingi hetk. mida vähem seisab seda kiiremini teeb uuesti restardi.
2) AUTO-rezhiim (see osa sellest rezhiimist, mis suunab KUST KUHU õhk liigub, vent kiiruse rezhiim automaatne jääb püsima) ei jää peale, kui nuppu vajutada. Tavaliselt pelae arvuti all käimist nädalake toimetab ilusti. Siis vahel kord päevas kustub autorezhiim ära ja jääb aktiivseks see viimane valik, mille sättinud oled (üles-alla / eesmistest / akna / jalgade peale). Mida aeg edasi, seda tihemini autorezhiim ennast ise välja lülib. Kliima-plokk ise õhtal?
3) peale kliimaploki jukerdamist (mitte autorezhiimi kustumine vaid see, et ei puhu õhku) ootan alati huviga, et MILLAL. siis läheb natuke aega mööda ja SRS veateade, kustuvad kõik tuled armatuuril ja läheb põlema kaugtule märk tablool ja seisupidurituli ning ka SRS
4) display faulty
5) välistemp. andur ei näita õigesti. süüde välja siis näitab, süüde sisse siis kerib + kraadide peale. Samamoodi peale sõitu, võtad süüte välja kerib miinusesse ja umbes sinna temperatuurile, mis peakski õige olema. sellega ma pole kindel kas see on muuga seotud. ülejäänud sündmuste jada on aga juba liiga tuttav, et seda juhuslikuks asjade kokkulangemiseks nimetada.
Põlema jääb neist asajdest ainult SRS. Muu kustub ja midagi poleks nagu viga olnud.
Tollel Andreil oli ka kerge üllatusmoment aga peale mõningast seletamist-veenmist (selle konkreetse probleemi osas on kallis w203 mind päris palju harinud juba), et võibolla on ta sam-ploki osas eksind, tunnistas, et ukse juhtplokk kõike seda tekitada võib küll. Järgmine nädal on ta ära, ülejärgmise nädala esmasp. olen esimene ukse taga ja hakkab kamm jälle pihta. seniks sõidan ilma 21. kaitseta nii palju, kui saan, et kindlustust saada, et selles asi võiks olla. Kui ei, siis võib olla veel variant, et 22. kaitse - ma aga ei taha seda välja kiskuda, sest auto käivitamiseks seda tarvis-aknalülitiga panen asja tööle.
Ma ausalt isegi loodan, et sam-plokiga on mööda pandud sest siis oleks lootus saada mingigi raha tagasi (sam-plokk, temp. andur seega asjata vahetatud). Vastasel juhul tähendaks see veel möödapääsmatuid kulutusi ja mu kannatus hakkab katkema...
Ma võin siia kirjutada, siia täpsed vead, kui kedagi puht uudishimust huvitab, ma loen selle teema algust ja paras pudru ja kapsad, ei saa isegi mida öelda tahan ja natuke ajab naerma, et nii kummalisi asju seostan... eks ma õpin.
ABS/ESP/käigukasti puutlülituse mitte toimimine oli ühekordne enne viimast "laksu" - neid ta nii tihti ei vilguta. ABS / ESP on korraks flashinud, aga need pole põlema jäänud ja on haruharva.
peale 100km (ainult pikematel otsadel, muidu ei olegi mingit viga ja kõik laitmatu) sõitu ca:
1) kliimaplokk kustub ja teeks nagu restardi peale seda on 99% tõenäosus, et ei puhu enam õhku, kuigi siis juba kliimaplokk ise töötab. tihti ei tööta nupud seal peal (sel hetkel, kui puhur ei tööta). kui neid vajutada ta uuesti kustub ja restardib. auto seisma süüde välja ja sisse uuesti, kõik töötab, mingi hetk. mida vähem seisab seda kiiremini teeb uuesti restardi.
2) AUTO-rezhiim (see osa sellest rezhiimist, mis suunab KUST KUHU õhk liigub, vent kiiruse rezhiim automaatne jääb püsima) ei jää peale, kui nuppu vajutada. Tavaliselt pelae arvuti all käimist nädalake toimetab ilusti. Siis vahel kord päevas kustub autorezhiim ära ja jääb aktiivseks see viimane valik, mille sättinud oled (üles-alla / eesmistest / akna / jalgade peale). Mida aeg edasi, seda tihemini autorezhiim ennast ise välja lülib. Kliima-plokk ise õhtal?
3) peale kliimaploki jukerdamist (mitte autorezhiimi kustumine vaid see, et ei puhu õhku) ootan alati huviga, et MILLAL. siis läheb natuke aega mööda ja SRS veateade, kustuvad kõik tuled armatuuril ja läheb põlema kaugtule märk tablool ja seisupidurituli ning ka SRS
4) display faulty
5) välistemp. andur ei näita õigesti. süüde välja siis näitab, süüde sisse siis kerib + kraadide peale. Samamoodi peale sõitu, võtad süüte välja kerib miinusesse ja umbes sinna temperatuurile, mis peakski õige olema. sellega ma pole kindel kas see on muuga seotud. ülejäänud sündmuste jada on aga juba liiga tuttav, et seda juhuslikuks asjade kokkulangemiseks nimetada.
Põlema jääb neist asajdest ainult SRS. Muu kustub ja midagi poleks nagu viga olnud.