06-01-2011, 10:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2011, 06:52 PM ja muutjaks oli kentq.)
tere
mõni aeg tagasi kui tagurpidi auto all olin märkasin et alumine automaatkasti õli toru mis ette radikasse tuleb lekib kergelt, otseselt ei tilgu aga on niiske. Sai siis võetud 19 võti ja teist nii veerand pööret pingutatud.
Peale seda sai sõidetud paarsada kilomeetrit.
Eile õhtul koju minnes peale paari kilomeetri läbimist hakkas kast käituma imelikult. Kohalt võttes lasi pöörded nii kõrgele kui vajutasid ja auto kohalt ei liikunud. Pluss käiguvahetus ka imelik, kas vahetab liiga kõrgelt või siis alla vahetades rapsib kergelt.
Kuna kasti õlivann on ka alt niiske siis sai kahtlustatud et õlitase madal.
Kojuminnes sai tuttava töökojast läbi käidud ning mõõtsime taset. Tase oli 3-4 cm vahel.
Esimene küsimus:
Kuidas on kõige parem taset mõõta? Kui "isetehtud vardaga" siis kui kõrge see peab olema?
Valasime 250g juurde.
Eile õhtul kodus avastasin ka taseme languse põhjuse, nimelt see veerandtiirune pingutamine oli põhjustanud suhteliselt korraliku lekke, paari minutiga põrandal tikutopsisuurune loik.
Leke sai kõrvaldatud ja valatud veel 100g õli.
Täna hommikul alguses sujus kõik ilusti (külmast peast) kuid kui veidi karmimalt sai kiirendada siis peale seda oli jälle "tühikäik" D peal.
Ja samuti käitub kast kohati imelikult (all vahetades kergelt rapsab)
Huvitav kas õli tase on endiselt madal?
Kas mu kirjeldatud sümptomid viitavad madalale tasemele?
mhmm...tuli pikk jutt aga hommikukohvi kõrvale ehk keegi teadja viitsib lugeda ja nõu anda.
mõni aeg tagasi kui tagurpidi auto all olin märkasin et alumine automaatkasti õli toru mis ette radikasse tuleb lekib kergelt, otseselt ei tilgu aga on niiske. Sai siis võetud 19 võti ja teist nii veerand pööret pingutatud.
Peale seda sai sõidetud paarsada kilomeetrit.
Eile õhtul koju minnes peale paari kilomeetri läbimist hakkas kast käituma imelikult. Kohalt võttes lasi pöörded nii kõrgele kui vajutasid ja auto kohalt ei liikunud. Pluss käiguvahetus ka imelik, kas vahetab liiga kõrgelt või siis alla vahetades rapsib kergelt.
Kuna kasti õlivann on ka alt niiske siis sai kahtlustatud et õlitase madal.
Kojuminnes sai tuttava töökojast läbi käidud ning mõõtsime taset. Tase oli 3-4 cm vahel.
Esimene küsimus:
Kuidas on kõige parem taset mõõta? Kui "isetehtud vardaga" siis kui kõrge see peab olema?
Valasime 250g juurde.
Eile õhtul kodus avastasin ka taseme languse põhjuse, nimelt see veerandtiirune pingutamine oli põhjustanud suhteliselt korraliku lekke, paari minutiga põrandal tikutopsisuurune loik.
Leke sai kõrvaldatud ja valatud veel 100g õli.
Täna hommikul alguses sujus kõik ilusti (külmast peast) kuid kui veidi karmimalt sai kiirendada siis peale seda oli jälle "tühikäik" D peal.
Ja samuti käitub kast kohati imelikult (all vahetades kergelt rapsab)
Huvitav kas õli tase on endiselt madal?
Kas mu kirjeldatud sümptomid viitavad madalale tasemele?
mhmm...tuli pikk jutt aga hommikukohvi kõrvale ehk keegi teadja viitsib lugeda ja nõu anda.