04-01-2011, 07:53 PM
Kõik see jutt, et 2,4 v6 on mõtttetu mootor 3,2'ga võrreldes on teada aga küsime siis pigem nii:
Silmapiiril on e240 4matic - 2005a. Mida sellest arvata? Oodata pigem ning võtta siiski e320? Ma olen kahevahel kuna 3,2 v6 on minu, nagu ka paljude teiste arust mõttekam. Olen e320'ga kunagi mõned aastad tagasi sõitnud ja minek tundus juba sõiduauto kohta täpselt selline, millest edasi oleks mõtet kiigata ainult 5sek pillide poole, 6-9sek vahel mis toimub, pole eriti oluline. airmatic on välistatud ning avantgarde on must-have.
Mis mind nagu sinna poole tõmbab kergelt on teadmine, et ta ei ole kindlasti aeglasem 2.0 kompressor mootorist (millest mulle nagu w203 isegi piisab..no natuke võiks etem olla, aga see selleks) + 4x4 vedu mis on selliste talvede puhul, nagu 2009/10 ning 2010/11 suureks abiks. Aastakäik on samuti ok, sest kõik suuremad vead peaks 2005 aasta lõpuks likvideeritud olema. Autol on Silberis hooldusajalugu. Samas jällegi milleks sõita mingi mootoriga, mille kütusekulu ja hoolduskulud on samad ning mida peab palju rohkem piinama, et ta liiguks kiiremini võrreldes 320ga. 4maticu sillajupid on ka muidugi kallimad aga olgem ausad - ma olen praeguseks selleks valmis, sest need summad mida ma oma õnnetu w203 alla olen tagunud, ei talu kriitikat (2aasta ja mõne kuuga ca 60 000+ EEK, minule tundub see liig).
Silmapiiril on e240 4matic - 2005a. Mida sellest arvata? Oodata pigem ning võtta siiski e320? Ma olen kahevahel kuna 3,2 v6 on minu, nagu ka paljude teiste arust mõttekam. Olen e320'ga kunagi mõned aastad tagasi sõitnud ja minek tundus juba sõiduauto kohta täpselt selline, millest edasi oleks mõtet kiigata ainult 5sek pillide poole, 6-9sek vahel mis toimub, pole eriti oluline. airmatic on välistatud ning avantgarde on must-have.
Mis mind nagu sinna poole tõmbab kergelt on teadmine, et ta ei ole kindlasti aeglasem 2.0 kompressor mootorist (millest mulle nagu w203 isegi piisab..no natuke võiks etem olla, aga see selleks) + 4x4 vedu mis on selliste talvede puhul, nagu 2009/10 ning 2010/11 suureks abiks. Aastakäik on samuti ok, sest kõik suuremad vead peaks 2005 aasta lõpuks likvideeritud olema. Autol on Silberis hooldusajalugu. Samas jällegi milleks sõita mingi mootoriga, mille kütusekulu ja hoolduskulud on samad ning mida peab palju rohkem piinama, et ta liiguks kiiremini võrreldes 320ga. 4maticu sillajupid on ka muidugi kallimad aga olgem ausad - ma olen praeguseks selleks valmis, sest need summad mida ma oma õnnetu w203 alla olen tagunud, ei talu kriitikat (2aasta ja mõne kuuga ca 60 000+ EEK, minule tundub see liig).