04-01-2011, 04:41 PM
Kõige lihtsamad vead,mis tuleks enne põhjalikku remonti omal ise üle kontrollida.
*mingi ollus paagis.Sissetulev voolik mootori juurest lahti ja puhuda,imeda,kas käivitamisel midagi muutub.toru võib olla ka läbi mädanenud tagumise sillatala pealt,siis tilgad maas.
*Mittekäivitumisel maha võtta küttefilter(jäme) ja vaadata,kas ja mis seal sees on.Igatahes keskmisest august sisse puhudes peab küte vabalt liikuma ja filter seda täis olema.
*võib tekkida moment,et talvel on kütus paagis mõnevõrra tihkem ja ettaandepump ei jõua tõmmata,kui saab kuskilt lisaõhku.minul pani puusse nn soojusvaheti(millest käib jahutusvedelik läbi,et kütet eelsoojendada)mis sai ära ühendatud
*Kui mootor kuidagi käib,vaata läbipaistvat voolikut,mis läheb jäme filtrist kõrgsurvpumpa.Seal sees ei tohi olla ühtegi õhumulli.kui on siis ei hakkagi mootor ilusti käima
*õhumull võib olla sees ainult peenfiltris,mis asub enne etteandepumpa.
*mingi ollus paagis.Sissetulev voolik mootori juurest lahti ja puhuda,imeda,kas käivitamisel midagi muutub.toru võib olla ka läbi mädanenud tagumise sillatala pealt,siis tilgad maas.
*Mittekäivitumisel maha võtta küttefilter(jäme) ja vaadata,kas ja mis seal sees on.Igatahes keskmisest august sisse puhudes peab küte vabalt liikuma ja filter seda täis olema.
*võib tekkida moment,et talvel on kütus paagis mõnevõrra tihkem ja ettaandepump ei jõua tõmmata,kui saab kuskilt lisaõhku.minul pani puusse nn soojusvaheti(millest käib jahutusvedelik läbi,et kütet eelsoojendada)mis sai ära ühendatud
*Kui mootor kuidagi käib,vaata läbipaistvat voolikut,mis läheb jäme filtrist kõrgsurvpumpa.Seal sees ei tohi olla ühtegi õhumulli.kui on siis ei hakkagi mootor ilusti käima
*õhumull võib olla sees ainult peenfiltris,mis asub enne etteandepumpa.