17-12-2010, 01:28 PM
Palju siis allapoole vaja saada oleks? Natukene petta annab tegelikult. ABC puhul on auto siiski ikkagi tavalise metall vedru peal õtsuv. Auto ja amordi vahel on aga hüdro silinder, mida siis kiiresti täis või tühjaks pumbatakse. Selliselt siis see stabiilsus ka saavutatakse. Esimesena vist tuli katsetusena W202-le.
INFOKS: Miks üksgi ABC vedrustust omav MB omanik kunagi stabika varda puksi ja konte vahetama ei pea??????? Sest sellel autol on stabikas tarkvaraline![Icon_razz Icon_razz](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_razz.gif)
Aga õli saab seal julmalt peksa pidevalt ja detailid üli täpselt valmistatud. Väiksemgi kuumine võib tööhäireid põhjustama hakata. Täna on uuetüübi filter süsteemile tehtud, mis peab püüdma kinni rohkem väiksemaid osasi kui vana. Läbipesu ja õlivahetus mitteametlikult kohustuslik.
INFOKS: Miks üksgi ABC vedrustust omav MB omanik kunagi stabika varda puksi ja konte vahetama ei pea??????? Sest sellel autol on stabikas tarkvaraline
![Icon_razz Icon_razz](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_razz.gif)
Aga õli saab seal julmalt peksa pidevalt ja detailid üli täpselt valmistatud. Väiksemgi kuumine võib tööhäireid põhjustama hakata. Täna on uuetüübi filter süsteemile tehtud, mis peab püüdma kinni rohkem väiksemaid osasi kui vana. Läbipesu ja õlivahetus mitteametlikult kohustuslik.