20-08-2006, 11:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-08-2006, 11:12 PM ja muutjaks oli ralak.)
Njah, vaatan siin, et Matinaator paistab ka algaja mersuvend olevat, täpselt nagu ma ise kunagi, ikka kepikastis kinni ja suurte mootorite kartja :bigsmile:
Et siis, peale auto ostu oli endal ka esimene asi üks suur :question: pea kohal hõljumas, kui palju siis nüüd kütuseseierile tähelepanu pean pöörama, litraaž ikkagi ju üle 5 ja poole ühiku. 20-30L 100-le pole veel kordagi saanud, va esimene paagitäis, mis kulus praktiliselt proovi- ning testitiirude tarbeks ning mille üldse ilma tähelepanuta jätsin. Nüüdseks on selgunud suht ühtlane keskmine tulemus 75L=>~550km, mis teeb siis linna-maanteed 50/50 ebarullnokalikus stiilis sõites kuluks 13,5-14 sajale.
Linnas sõidan kang "3"-e peal, kus valdavalt toimub vaid üks käiguvahetus 2->3 ~1800 pöörde juures juba, samas on kiirendamisel parem, et kast ei hakka iga jalalaba liigutuse järjel käike üles-alla laksima.
Maanteel lükkan kruiisi peale ning kulgen muheda muusika saatel spidokas 100 ning tahhokas 2000-e peal, mõningad möödasõidud kah asja juurde ja ega ta eriti üle 9 siis ei võtagi. Lugesin Rolzi teemast samad suurusjärgud välja.
See rohkem selline igapäevane liikumine töö ja kodu vahel, tihtipeale saab ka seda paarisaja kilovatist võimsust täiel rinnal nauditud,
igal juhul sõprade Cadillac Eldorado (4,6L 224kW) ning 740 Bumer (4,4L 205kW) konkurentsi ei pakkund :cool2:
Et siis, peale auto ostu oli endal ka esimene asi üks suur :question: pea kohal hõljumas, kui palju siis nüüd kütuseseierile tähelepanu pean pöörama, litraaž ikkagi ju üle 5 ja poole ühiku. 20-30L 100-le pole veel kordagi saanud, va esimene paagitäis, mis kulus praktiliselt proovi- ning testitiirude tarbeks ning mille üldse ilma tähelepanuta jätsin. Nüüdseks on selgunud suht ühtlane keskmine tulemus 75L=>~550km, mis teeb siis linna-maanteed 50/50 ebarullnokalikus stiilis sõites kuluks 13,5-14 sajale.
Linnas sõidan kang "3"-e peal, kus valdavalt toimub vaid üks käiguvahetus 2->3 ~1800 pöörde juures juba, samas on kiirendamisel parem, et kast ei hakka iga jalalaba liigutuse järjel käike üles-alla laksima.
Maanteel lükkan kruiisi peale ning kulgen muheda muusika saatel spidokas 100 ning tahhokas 2000-e peal, mõningad möödasõidud kah asja juurde ja ega ta eriti üle 9 siis ei võtagi. Lugesin Rolzi teemast samad suurusjärgud välja.
See rohkem selline igapäevane liikumine töö ja kodu vahel, tihtipeale saab ka seda paarisaja kilovatist võimsust täiel rinnal nauditud,
igal juhul sõprade Cadillac Eldorado (4,6L 224kW) ning 740 Bumer (4,4L 205kW) konkurentsi ei pakkund :cool2:
setud sõitsid seciga