09-12-2010, 12:17 PM
See S63AMG V12 on üsna haruldane mudel, kuulutuses kirjas, et 2003a auto, kuid AMG tootis tegelikult sellist mudelit 2001a ja vaid ühe kuu jooksul ning tehaseandmetel 331kw, mitte 368. Kuulutuses VIN olemas, saad selle järgi muidugi täpsemalt kontrollida. CO2 emissiooni lugesin kuskilt välja 544 g/km, nii et roheliste parteisse sellega just ei astu![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Ja see on jah 5,8l V12 270kw mootori baasil ehitatud siis.
Kellad 320ni ilmselt seetõttu, et see nii eriline mudel tollal oli, müüdi vaid valitud klientidele euroopas ja aasias, kelle hulka ilmselt auto24s seda isendit müüv kodanik siiski ei kuulunud ja ta ikka kasutatuna selle ostnud usun.
Fotode pealt ei paista eriti hästi, aga tundub, et esi- ja tagatuled lihtsalt vahetatud facelifti omade vastu, salongis ikkagi tundub olema vanem command, väiksema ekraaniga.
Sarnase S600 olen sõitnud, see liikus küll üsna müstiliselt edasi, analoogselt nagu w221 s600. Välimuselt muidugi üsna mittemidagiütlev.
2000date alguses airmatic mingi õnnistus just ei ole kuulu järgi.
Nende kahe vahelt valides on siiski s600 368kw kaasaegsem ja ka nobedam valik, see ikkagi juba facelift mudelitele pandud mootor, millele amg vastas oma 5,5 biturbo mootoriga, mida G-le veel tänaseni pannakse.
Kast jah 5g tronic mõlemil, AMGl tuli 7g tronic plus vms alles w221 mudelitele ja w221 s600 tänaseni 5g tronicuga.
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Ja see on jah 5,8l V12 270kw mootori baasil ehitatud siis.
Kellad 320ni ilmselt seetõttu, et see nii eriline mudel tollal oli, müüdi vaid valitud klientidele euroopas ja aasias, kelle hulka ilmselt auto24s seda isendit müüv kodanik siiski ei kuulunud ja ta ikka kasutatuna selle ostnud usun.
Fotode pealt ei paista eriti hästi, aga tundub, et esi- ja tagatuled lihtsalt vahetatud facelifti omade vastu, salongis ikkagi tundub olema vanem command, väiksema ekraaniga.
Sarnase S600 olen sõitnud, see liikus küll üsna müstiliselt edasi, analoogselt nagu w221 s600. Välimuselt muidugi üsna mittemidagiütlev.
2000date alguses airmatic mingi õnnistus just ei ole kuulu järgi.
Nende kahe vahelt valides on siiski s600 368kw kaasaegsem ja ka nobedam valik, see ikkagi juba facelift mudelitele pandud mootor, millele amg vastas oma 5,5 biturbo mootoriga, mida G-le veel tänaseni pannakse.
Kast jah 5g tronic mõlemil, AMGl tuli 7g tronic plus vms alles w221 mudelitele ja w221 s600 tänaseni 5g tronicuga.