09-12-2010, 05:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2010, 05:54 AM ja muutjaks oli nostromo.)
S63 AMG, 368kW?, 9/2003, 620Nm(Mercefreaken)/738Nm(Wikipedia), 5.7sek(?), 260.000.-:
http://www.auto24.ee/used/749587
S600 6.0? Bi-Turbo, 368kW, 4/2003, 800Nm, 4.8sek(?), 295.000.-
http://www.auto24.ee/used/752655
Kuna korralikku G-d vist ei jaksaks osta kuid tahaks C140-st midagi uuemat proovida siis huvipärast jäid silma antud 2 paugupilli. Kuigi W220 kere ei sümpatiseeri siis taoliste mootoritega oleks ehk nõus isegi kaaluma.
Kuid kas arvestades W220 üldist halba (S-klassi ajaloo halvimat?) kvaliteeti (elekter, AIRMATIC õhkamordid, rooste, pagasivedru jne) ning taolisi ulmemootoreid peab autom. arvestama vähemalt teise samasuguse summa investeerimisega esimese aasta jooksul või pole asi nii hull (on hullem
?
Kas AMG=3x kallimaid hindu amortidel, vedrudel, piduriketastel/klotsidel, mootoriosadel jne?
Teab keegi ka antud isendite omanikke-kas käinud kummisuitsetamisvõistlustel jne?
Kui Eestist ostetud ja nagu S63 puhul väidetavalt teostatud KÕIK hooldused vaid Silberis siis peaks olema ju lihtne ka hooldusvälpasid ja ka ls ning avariisid kontrollida?
Ja kas see S63 368kW asemel mitte 327kW ei peaks olema? Ning Bi-Turbo 6.0 asemel üldse 5.5 ei peaks olema nagu wikipedias kirjas? Sel juhul ju Bi-Turbo parem? Kuid miks siis pea sekund aeglasemal kellad 320-ni kui kiiremal 260-ni-vaid AMG tõttu? Kas selliste autode omanikud ei tea tõesti mida müüvad?
Kas S63 6.3L 327kW on S600 5.8L 270kW AMG vabalthingav versioon?
Palju nt Bi-Turbo turbo maksab ja kas need samuti nõrgad lülid?
Mõlematel vist 5G-Tronic mis peaks ok olema kuna 7G ei talu selliseid väändeid?
http://www.auto24.ee/used/749587
S600 6.0? Bi-Turbo, 368kW, 4/2003, 800Nm, 4.8sek(?), 295.000.-
http://www.auto24.ee/used/752655
Kuna korralikku G-d vist ei jaksaks osta kuid tahaks C140-st midagi uuemat proovida siis huvipärast jäid silma antud 2 paugupilli. Kuigi W220 kere ei sümpatiseeri siis taoliste mootoritega oleks ehk nõus isegi kaaluma.
Kuid kas arvestades W220 üldist halba (S-klassi ajaloo halvimat?) kvaliteeti (elekter, AIRMATIC õhkamordid, rooste, pagasivedru jne) ning taolisi ulmemootoreid peab autom. arvestama vähemalt teise samasuguse summa investeerimisega esimese aasta jooksul või pole asi nii hull (on hullem
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Kas AMG=3x kallimaid hindu amortidel, vedrudel, piduriketastel/klotsidel, mootoriosadel jne?
Teab keegi ka antud isendite omanikke-kas käinud kummisuitsetamisvõistlustel jne?
Kui Eestist ostetud ja nagu S63 puhul väidetavalt teostatud KÕIK hooldused vaid Silberis siis peaks olema ju lihtne ka hooldusvälpasid ja ka ls ning avariisid kontrollida?
Ja kas see S63 368kW asemel mitte 327kW ei peaks olema? Ning Bi-Turbo 6.0 asemel üldse 5.5 ei peaks olema nagu wikipedias kirjas? Sel juhul ju Bi-Turbo parem? Kuid miks siis pea sekund aeglasemal kellad 320-ni kui kiiremal 260-ni-vaid AMG tõttu? Kas selliste autode omanikud ei tea tõesti mida müüvad?
Kas S63 6.3L 327kW on S600 5.8L 270kW AMG vabalthingav versioon?
Palju nt Bi-Turbo turbo maksab ja kas need samuti nõrgad lülid?
Mõlematel vist 5G-Tronic mis peaks ok olema kuna 7G ei talu selliseid väändeid?