06-12-2010, 12:22 PM
Ilmselt hoovastik. Muidugi hõrenduse tõttu kipuvad ka uutematel autodel drosselklapid kinni kiiluma niiske ilmaga, kuid ...
Endal samasugune olukord kui mu SL peale 160 km/h enam maha ei tahtnud rahuneda. KAHE jalaga pirureid surudes suutsin kuni 100 km/h kinni hoida aga eks mootor ca 15 % võimsuse juures oli tugevam ja seetõttu ütlesid siis ka viimased hõõrdejõudu tekitavad osad kuumuse tõttu ülesse - jäi ainult süüte väja keeramine. Põhjuseks oli kummitihend mis drosselklapi vahel. Uutel autodel on sellistel võimsatel mootoritel terve rida kaitsemehhanisme, mis saavad aru drosselklapi tellimise ja saavutamise seost ning nende ebakõlade tekkimisel katkestab kasvõi pihustite töö.
Endal samasugune olukord kui mu SL peale 160 km/h enam maha ei tahtnud rahuneda. KAHE jalaga pirureid surudes suutsin kuni 100 km/h kinni hoida aga eks mootor ca 15 % võimsuse juures oli tugevam ja seetõttu ütlesid siis ka viimased hõõrdejõudu tekitavad osad kuumuse tõttu ülesse - jäi ainult süüte väja keeramine. Põhjuseks oli kummitihend mis drosselklapi vahel. Uutel autodel on sellistel võimsatel mootoritel terve rida kaitsemehhanisme, mis saavad aru drosselklapi tellimise ja saavutamise seost ning nende ebakõlade tekkimisel katkestab kasvõi pihustite töö.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858