30-11-2010, 12:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-11-2010, 01:46 PM ja muutjaks oli hents99.)
Filtri jalas olev klapp peaks täitma õli allavalgumise vastast eesmärki, mitte nö rõhu reguleerimist.
Pumbal on ikkagi see vedru/klapp, mis reguleerib. Ma proovin kohe WIS'ist järgi vaadata, kuis M102 seerial see lahendatud on.
Siin väike pildike pumbast, seal on kirjas mingi surve (7.3 bar`i), loogiliselt võttes max rõhk, mis süsteemi lastakse. Kahjuks ei jäänud koolist niigi palju saksa keelt kõrvade vahele.
Edit: Sa vist vaatadki neid asju WIS`ist eks? Kuidagi täpselt samad mootori koodid ja kirjeldus ette loetud.
Sinu puhul siis tegemist sellise variandiga?
Pumbal on ikkagi see vedru/klapp, mis reguleerib. Ma proovin kohe WIS'ist järgi vaadata, kuis M102 seerial see lahendatud on.
Siin väike pildike pumbast, seal on kirjas mingi surve (7.3 bar`i), loogiliselt võttes max rõhk, mis süsteemi lastakse. Kahjuks ei jäänud koolist niigi palju saksa keelt kõrvade vahele.
Edit: Sa vist vaatadki neid asju WIS`ist eks? Kuidagi täpselt samad mootori koodid ja kirjeldus ette loetud.
Sinu puhul siis tegemist sellise variandiga?
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering