30-11-2010, 09:54 AM
Peaks vist tegema teema Müstilise Asja selgitamiseks... Pean silmas hooldamata diiselmootori talvise käivitumatuse selgitamist. Korras mootor sobiva kütusega käivitub ka -30 juures probleemideta.
Ka meite säästukal on sees 10% bensiini, sest 2 nädalat tagasi ei müünud keegi veel talvist kütust. Täna hommikul igatahes enam sõela umbe ei võtnud. Eile vahetasin 3 tk. Tõsi, sõites läks järjest soojemaks ja Kernu -19 jäi Sakus järele vaid -9...
Aga teemasse kah: plokisoojenduse element maksabki sinna 1+kEEK juurde. Võid uurida Soomes resideeruvatelt kodanikelt, kas nad viitsivad romulatest uurida - sealt saab kasutatuid mõnekümne euri eest.
Hoopis valusam on sellele ettnähtud koha vabastamine plokis - krdi punn on nii kõvasti kinni, et minu kaks üritust ongi ürituseks jäänud...
Punn lihtsalt ei tule maha. Enne lahkuvad punni kandid. Muide, mis mõõtu kuuskandiga see punn tegelikult üldse on? 21 või 22 mm?
Lõdvikusse soojenduselemendi panekuga on see jama, et OM60x mootoritel on termostaat alumises lõdvikus. Ehk soojendust loogilisse kohta pannes (alumisse lõdvikusse) ei teki ringvoolu, sest termostaat on külmal mootoril kinni. Ülemisse lõdvikusse pannes aga ei saagi ringvoolu tekkida, kuna soojenenud vedelikul pole kuhugi tõusta. Väikesesse ringi ühendades aga kütab peamiselt salongi ja mootorit , kui üldse, siis väga vähe. Ning ringlus toimib "valepidi".
Sestap jääbki vaid plokki käiv element, mis on iseenesest väga tõhus, kuid kuidas see punn maha saada...
Ka meite säästukal on sees 10% bensiini, sest 2 nädalat tagasi ei müünud keegi veel talvist kütust. Täna hommikul igatahes enam sõela umbe ei võtnud. Eile vahetasin 3 tk. Tõsi, sõites läks järjest soojemaks ja Kernu -19 jäi Sakus järele vaid -9...
Aga teemasse kah: plokisoojenduse element maksabki sinna 1+kEEK juurde. Võid uurida Soomes resideeruvatelt kodanikelt, kas nad viitsivad romulatest uurida - sealt saab kasutatuid mõnekümne euri eest.
Hoopis valusam on sellele ettnähtud koha vabastamine plokis - krdi punn on nii kõvasti kinni, et minu kaks üritust ongi ürituseks jäänud...

Lõdvikusse soojenduselemendi panekuga on see jama, et OM60x mootoritel on termostaat alumises lõdvikus. Ehk soojendust loogilisse kohta pannes (alumisse lõdvikusse) ei teki ringvoolu, sest termostaat on külmal mootoril kinni. Ülemisse lõdvikusse pannes aga ei saagi ringvoolu tekkida, kuna soojenenud vedelikul pole kuhugi tõusta. Väikesesse ringi ühendades aga kütab peamiselt salongi ja mootorit , kui üldse, siis väga vähe. Ning ringlus toimib "valepidi".
Sestap jääbki vaid plokki käiv element, mis on iseenesest väga tõhus, kuid kuidas see punn maha saada...