29-11-2010, 08:58 PM
Ise sain enda R6 ka kolme mittetöötava küünlaga eelmine talv -23 kraadiga käima. Alul suitses ja lonkas kui kurat, aga käima ta läks. Starterit tuli lihtsalt natuke aega rohkem kasutada kui tavaliselt... Aga käima ta läks...
Ja uued küünlad maksid aasta tagasi koos alega ligi 83kr tk.
Ja V@hh, kap rem. mootoriga diisel sierra mul ei lähe ntx eetriga käima vaid poob kinni mootori. Proovitud eelmine talv kui kütte kinni tõmbas...
Aga kui on vaja masin käima saada, siis ise kasutasin eelmisel aastal suuremate külmadega sellist nippi, et võtsin õhuvõtutoru peale filtrit lahti ja panin juustekuivatuse fööni(parem veel kui oleks see tööstuslik föön millega värvi jms eemaldatakse(2kw)) sisselaskesse sooja õhku puhuma. Masin käivitus poolest pöördest, kuigi hõõgküünlad 2tk/4st olid läbi. Sierra siis oli see...
Ja uued küünlad maksid aasta tagasi koos alega ligi 83kr tk.
Ja V@hh, kap rem. mootoriga diisel sierra mul ei lähe ntx eetriga käima vaid poob kinni mootori. Proovitud eelmine talv kui kütte kinni tõmbas...
Aga kui on vaja masin käima saada, siis ise kasutasin eelmisel aastal suuremate külmadega sellist nippi, et võtsin õhuvõtutoru peale filtrit lahti ja panin juustekuivatuse fööni(parem veel kui oleks see tööstuslik föön millega värvi jms eemaldatakse(2kw)) sisselaskesse sooja õhku puhuma. Masin käivitus poolest pöördest, kuigi hõõgküünlad 2tk/4st olid läbi. Sierra siis oli see...