27-11-2010, 03:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2010, 05:16 AM ja muutjaks oli nostromo.)
to siimruz:
Vabandust, ei jöudnud ennast täpsemalt väljendada-nimelt G-l tundub olema 3.2 bens jöudluse/kütusekulu suhtes veidi ebaeffektiivne vörreldes teistega-pigem siis juba mönusa V8 lörinaga 5-ne bens. SL-il vöib aga taitsa ok olla. Ja möttetu on tegelikult üldse üks möttetu söna
Minu arvamus seni aga köigest teoreetiline ja vaid paari nädala uurimise järeldus seega ei tasu väga tösiselt vötta.
Ja mis friiklusse puutub siis BRABUS ju alati AMG-st kurjemaid asju teinud-tösi küll ka teises hinnaklassis. G V12 S Biturbo on ju oma 4.3sek[/color], 515kW, 700hj ja 1320Nm[color=#FF0000] (el. piiratud 1100 peale) maailma kiireim offroader (al. 379.000EUR):
http://www.autoblog.com/2009/03/05/genev...hday-cake/
Vabandust, ei jöudnud ennast täpsemalt väljendada-nimelt G-l tundub olema 3.2 bens jöudluse/kütusekulu suhtes veidi ebaeffektiivne vörreldes teistega-pigem siis juba mönusa V8 lörinaga 5-ne bens. SL-il vöib aga taitsa ok olla. Ja möttetu on tegelikult üldse üks möttetu söna
Minu arvamus seni aga köigest teoreetiline ja vaid paari nädala uurimise järeldus seega ei tasu väga tösiselt vötta.
Ja mis friiklusse puutub siis BRABUS ju alati AMG-st kurjemaid asju teinud-tösi küll ka teises hinnaklassis. G V12 S Biturbo on ju oma 4.3sek[/color], 515kW, 700hj ja 1320Nm[color=#FF0000] (el. piiratud 1100 peale) maailma kiireim offroader (al. 379.000EUR):
http://www.autoblog.com/2009/03/05/genev...hday-cake/