27-11-2010, 01:53 PM
IMO on täiesti kohtlane võrrelda G350 Diesel vs 400 CDI, täiesti kaks erinevat asja.
400CDI kasuks räägib võimsus, VÄÄNE, bensukaga võrreldes ökonoomsus jne.
Ülevalpidamisega peab tõesti arvestama vakantse 5-kohalise numbriga, kui vajadus tekib.
Ja ma ei võta seda juttu kuskil "kuu pealt", vaid räägin oma kogemustest.
Pihustid on tavaline ring, lisandub drossel-klapp, generaator(vesijahutusega), käigukasti turbiin, käigukast ise (560Nm teeb omatöö).
270CDI on jõuetu selle 3t jaoks, see on fakt, 5.0 ben. puhul ei näe ma eeliseid 400CDI ees.
320 CDI on ka OK valik, aga neid suhteliselt vähe turul.
55 AMG (Kompressoriga siis juba, mitte ilma) oma 368 KW-ga on muidugi täielik friiksuse tipp.
See on lihtsalt kõige ajuvabam ja ebaloomulikum kooslus üldse, mis auto vs mootor ollla saab aga justnimelt see selle nii ahvatlevaks teebki
400CDI kasuks räägib võimsus, VÄÄNE, bensukaga võrreldes ökonoomsus jne.
Ülevalpidamisega peab tõesti arvestama vakantse 5-kohalise numbriga, kui vajadus tekib.
Ja ma ei võta seda juttu kuskil "kuu pealt", vaid räägin oma kogemustest.
Pihustid on tavaline ring, lisandub drossel-klapp, generaator(vesijahutusega), käigukasti turbiin, käigukast ise (560Nm teeb omatöö).
270CDI on jõuetu selle 3t jaoks, see on fakt, 5.0 ben. puhul ei näe ma eeliseid 400CDI ees.
320 CDI on ka OK valik, aga neid suhteliselt vähe turul.
55 AMG (Kompressoriga siis juba, mitte ilma) oma 368 KW-ga on muidugi täielik friiksuse tipp.
See on lihtsalt kõige ajuvabam ja ebaloomulikum kooslus üldse, mis auto vs mootor ollla saab aga justnimelt see selle nii ahvatlevaks teebki
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”