27-11-2010, 11:04 AM
200+ kkm pole G jaoks (üldiselt ühegi MB jaoks) mingi läbisõit ja tõestatult nii vähe sõitnud auto peaks olema üsna uueväärne. Kuna auto pole poole aasta jooksul selle hinnaga kaubaks läinud, on kaks võimalust:
A. autot pole kogu selle läbisõidu jooksul hooldatud, vaid on sõidetud rääbiseks;
või
B. auto on siiski läbinud pool miljonit kilomeetrit (mida ka hind annaks alust eeldada) ja on seetõttu vastavalt kulunud. Aga kuna meie inimene ostab kalendrit ja mitte autot, siis kõik peavad autot saraks (200+ kkm läbisõitu ja NII kulunud)
Ilmselt on 400 CDI hea mootor, kuid on kõrva jäänud (mitte ainult Eestist), et sellega sõitja peaks elunema diagnostikavõimelise remondikoha läheduses, et tekkivate pisivigadega valutult hakkama saada. Ning CDI mootori omanik peab olema vaimselt valmis viiekohaliste summade eest autot remontima.
Mis puudutab "mõttetuid" mootoreid, siis G kontekstis pole ka 2,3 mõttetu - niikuinii see kolakas maanteel edasi ei liigu (ei peagi) ja lihtsalt kulgemiseks on ka 2,3-l võimu küll. Tõsi, Tõelist Haagist sellega muidugi ei vea... Ning maastikumehed peavad kerget 2,3 mudaraketil isegi paremaks - mida kergem on auto, seda väiksem on lähenemiskiirus Maa tuumale...
A. autot pole kogu selle läbisõidu jooksul hooldatud, vaid on sõidetud rääbiseks;
või
B. auto on siiski läbinud pool miljonit kilomeetrit (mida ka hind annaks alust eeldada) ja on seetõttu vastavalt kulunud. Aga kuna meie inimene ostab kalendrit ja mitte autot, siis kõik peavad autot saraks (200+ kkm läbisõitu ja NII kulunud)
Ilmselt on 400 CDI hea mootor, kuid on kõrva jäänud (mitte ainult Eestist), et sellega sõitja peaks elunema diagnostikavõimelise remondikoha läheduses, et tekkivate pisivigadega valutult hakkama saada. Ning CDI mootori omanik peab olema vaimselt valmis viiekohaliste summade eest autot remontima.
Mis puudutab "mõttetuid" mootoreid, siis G kontekstis pole ka 2,3 mõttetu - niikuinii see kolakas maanteel edasi ei liigu (ei peagi) ja lihtsalt kulgemiseks on ka 2,3-l võimu küll. Tõsi, Tõelist Haagist sellega muidugi ei vea... Ning maastikumehed peavad kerget 2,3 mudaraketil isegi paremaks - mida kergem on auto, seda väiksem on lähenemiskiirus Maa tuumale...