25-11-2010, 12:52 AM
oeh, pikad tööpäevad... igatahes, otstarbe poolest on nii, et elangi maal. Teed on sõiduautole väga sõbralikud, aga vahel on vaja ka kuskile metsa minna jne. Raskel kujul offroadida ei taha, kuigi tegelen jahindusega ja seal tuleb põnevaid olukordi ette küll. Veduri otstarvet on ka vahel vaja. Ikka juhtub et on vaja käru sikutada kord suuremate, kord väiksemate raskustega. Ilmselt tuleb ka töö juures edaspidi kasuks kuna töötan karjääris. Linna vahel eputaja pole, aga päris külma pilguga oma masinale ka ei vaata. G klassile ikka vaadatakse natuke teisiti kui muudele 4x4 masinatele (positiivses mõttes muidugi). On teine kuidagi omamoodi, seepärast jäi ka mulle silma. Pean nõustuma sellega küll, et sisu on blank. Samas töökindluse võti peitubki lihtsuses (parandage mind kui eksin). Ainuke millest võibolla puudust tunneks on konditsioneer (harjumuse asi). Istmesoojendus oleks lisaboonus ainult, aga mitte esmatähtis. Nahk pole ka minu jaoks määrav kui ülejäänu korras.
Igatahes MB G jäi silma/mõtetesse oma töökindluse, vastupidavuse ja oma fenomeni tõttu.
Tsitaat:Läbisõit on muidugi nali kuubis.Ebareaalne?
Igatahes MB G jäi silma/mõtetesse oma töökindluse, vastupidavuse ja oma fenomeni tõttu.