24-11-2010, 07:52 PM
(24-11-2010, 07:46 PM)R129 Kirjutas: Otsa istuvad enam vähem kõik - väikesed erinevused on hürdomuhvides. Samas hüdraulikaplokid (käigukasti"aju") on enamusel mudelitel erinev. Käiguvahetus sõltub mootorist ja sõiduki massist ning sõidukist. Näiteks S klass vahetab madalamalt ja sujuvamalt kuid SL kiiremini ning kõrgemate pööretega. Oleneb kumma alla paned, vastavalt sellele hakkab ka asi veidike teistmoodi tööle. Muidugi, olen näiteks proovinud S klassi hüdroploki C klassi all - käikude allavahetamine oli jõnksuga, kuna S klassi raskem kere suudab selle niiöelda ära"tappa" kuid C klass oma kerge massiga enam mitte.
Muideks, kaste saab ka parandada - mis juhtus?
algul hakkas jõksutama siis kadus vedu suuremal kiirusel ja lõpuks oli kärsahais ja tuli suitsu kasti juurest ja auto enam ei liikunud. Sõber võttis kasti lahti siis ja ütles, et aint rauapuru on seest täis. Ma täpsemalt ei teagi mis tal siis juhtus.