21-11-2010, 12:23 PM
tervist Jälle targemate nõu tarvis.
Eile autoga sõites hakkas kahtlast kirbet haisu salongi ajama. Koorisin täna siis mootorilt katte maha ja mis ma näen, eest teise pihusti vahelt sülitab nagu auruvedur. too kraam mida sealt siis välja ajas läks kuuma mootori peal kärssama ja salt siis ka too hais.
Seoses problemi lahendamisega tekkis paar küsimust.
Kuidas oleks võimalik kindlaks teha mootori kodoi? Et siis netist juppide hinda uurida, et remondi maksumuse suurusjärkku hinnata.
Teiseks. Talupoja loogika ütleb et pihustil on tihend saba andnud jaa sestap ta iga kolvi ülesliikumisega sutsaka ka välja viskab? Välja viskab ta siis põlemisgaase koos tahma ja veega? Kas mu loogika on siiani õige? kui on, kas siis neid tihendeid ka eraldi vahetada saab, või peaks terve pihusti ära vahetama? Ja siit jälle küsimus, kas kodusts tingimustes tasub seda ette võttam või tuleb kindlasti teenindusse minna? Küsimus siis selles, et kas seal tuleb midagi ka reguleerida, sättida, või piisab lihtsalt pihusti asendamisest?
Ise tegemise huvi siis tingitud sellest, et vähe odavamalt läbi saada, teiseks pole kuskilt lähedusest pädevat teenindust võtta(100 km raadiuses).
Varem olen salongipoolt esimese pihusti puhul märganud, et pihusti ümber süvendi põhjas on veidi õli(oma olemuselt menutab õli). Pole sellele suuremat tähelepanu pööranud, sest muid komplikatsioone pole esinenud. Kuid nüüd tekkis küsimus, kuida sinna õli saab tulla, pihusti vahelt silindrist ju vaevalt, seal ei ole ju õli, ja kui oleks püleks see ära?
Tänud neile, kes ühele talupojale tarka nõu anda raatsivad.
Eile autoga sõites hakkas kahtlast kirbet haisu salongi ajama. Koorisin täna siis mootorilt katte maha ja mis ma näen, eest teise pihusti vahelt sülitab nagu auruvedur. too kraam mida sealt siis välja ajas läks kuuma mootori peal kärssama ja salt siis ka too hais.
Seoses problemi lahendamisega tekkis paar küsimust.
Kuidas oleks võimalik kindlaks teha mootori kodoi? Et siis netist juppide hinda uurida, et remondi maksumuse suurusjärkku hinnata.
Teiseks. Talupoja loogika ütleb et pihustil on tihend saba andnud jaa sestap ta iga kolvi ülesliikumisega sutsaka ka välja viskab? Välja viskab ta siis põlemisgaase koos tahma ja veega? Kas mu loogika on siiani õige? kui on, kas siis neid tihendeid ka eraldi vahetada saab, või peaks terve pihusti ära vahetama? Ja siit jälle küsimus, kas kodusts tingimustes tasub seda ette võttam või tuleb kindlasti teenindusse minna? Küsimus siis selles, et kas seal tuleb midagi ka reguleerida, sättida, või piisab lihtsalt pihusti asendamisest?
Ise tegemise huvi siis tingitud sellest, et vähe odavamalt läbi saada, teiseks pole kuskilt lähedusest pädevat teenindust võtta(100 km raadiuses).
Varem olen salongipoolt esimese pihusti puhul märganud, et pihusti ümber süvendi põhjas on veidi õli(oma olemuselt menutab õli). Pole sellele suuremat tähelepanu pööranud, sest muid komplikatsioone pole esinenud. Kuid nüüd tekkis küsimus, kuida sinna õli saab tulla, pihusti vahelt silindrist ju vaevalt, seal ei ole ju õli, ja kui oleks püleks see ära?
Tänud neile, kes ühele talupojale tarka nõu anda raatsivad.