19-11-2010, 12:54 PM
(19-11-2010, 12:02 PM)v6sa Kirjutas: Kuna 460/461 keskdifrit pole, siis on emma-kumma silla kõngemisel tõepoolest mõlemat hukutav mõju
Vastupidi. 460/461 on vahekasti variandid kas lukus või ainult tagavedu. Minu õnnetuseks oli mul kast see hetk lukus. Oleks olnud ainult tagaveo asendis, poleks esidifri kokkujooksmine tagasillale mõju avaldanud.
Küll aga 463 puhul kus on asendid kas lukus või läbi diffri. Esisilla blokeerumisel oleks ju vahekasti differ sundinud tagasilla peaülekannet 2x kiiremini pöörlema.
(19-11-2010, 12:02 PM)v6sa Kirjutas: Selle vedruleevenduse vajalikkus on vaieldav - kui seen lõpuni üles ei tuleks, annaks see juhile selge signaali,e t lukk pole veel lülitunud ja vedu taha lasta ei tohi. Nüüd peab juht olema ettevaatlik ja veo rakendamisel kõigepealt vaikselt kontrollima, kas lukk ikka haakis korralikult. Mis omakorda ei pruugi anda täit tõde - kergel veol võib kolmandihambaga pidav lukk küll vedada, kuid tõsisel tööl (põhjani mudas, mootori ulgudes äkitselt haaret saades) ikkagi üle lüüa. Ja siis on kahjustused juba rängad.
Selleks ongi vajalik korralikult reguleeritud ja toimivat luku signaaltule andurit, mis paneb tule põlema kui lukk on täielikult lukustunud ja vabastamisel kustutab alles siis kui hambad on täielikult vabastatud.