19-11-2010, 12:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2010, 12:05 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Sellise esmapostitusega huvilisele ütlen hää meelega:
Tere tulemast meie foorumisse!
Hea, et jutuks tuli. Mina ei teadnudki, et seda on suisa kolmes erinevas modifikatsioonis. Kuna 460/461 keskdifrit pole, siis on emma-kumma silla kõngemisel tõepoolest mõlemat hukutav mõju
Lisaks veel, et kuna ajam on vedelikuga, siis tasub hoida selle olekul silm peal ja väga tatise väljanägemisega ollus õigel ajal välja vahetada.
Selle vedruleevenduse vajalikkus on vaieldav - kui seen lõpuni üles ei tuleks, annaks see juhile selge signaali,e t lukk pole veel lülitunud ja vedu taha lasta ei tohi. Nüüd peab juht olema ettevaatlik ja veo rakendamisel kõigepealt vaikselt kontrollima, kas lukk ikka haakis korralikult. Mis omakorda ei pruugi anda täit tõde - kergel veol võib kolmandihambaga pidav lukk küll vedada, kuid tõsisel tööl (põhjani mudas, mootori ulgudes äkitselt haaret saades) ikkagi üle lüüa. Ja siis on kahjustused juba rängad.
Tere tulemast meie foorumisse!
Hea, et jutuks tuli. Mina ei teadnudki, et seda on suisa kolmes erinevas modifikatsioonis. Kuna 460/461 keskdifrit pole, siis on emma-kumma silla kõngemisel tõepoolest mõlemat hukutav mõju
Lisaks veel, et kuna ajam on vedelikuga, siis tasub hoida selle olekul silm peal ja väga tatise väljanägemisega ollus õigel ajal välja vahetada.
Selle vedruleevenduse vajalikkus on vaieldav - kui seen lõpuni üles ei tuleks, annaks see juhile selge signaali,e t lukk pole veel lülitunud ja vedu taha lasta ei tohi. Nüüd peab juht olema ettevaatlik ja veo rakendamisel kõigepealt vaikselt kontrollima, kas lukk ikka haakis korralikult. Mis omakorda ei pruugi anda täit tõde - kergel veol võib kolmandihambaga pidav lukk küll vedada, kuid tõsisel tööl (põhjani mudas, mootori ulgudes äkitselt haaret saades) ikkagi üle lüüa. Ja siis on kahjustused juba rängad.