03-11-2010, 07:39 PM
KE-Jetronikul on õhukoguselugeja, lausa nii suur ja massiivne, et hoia ja keela.
Antud Võsa poolt kirjutatud lüliti asub drosselklapi otsas, millel on kolm asendit, O;Idle ja Full trottle.
Et saada infot, kas mootor on tühikäigurežiimis või maksimum kiirendus režiimis või "tavalises tööolekus".
Kogu "osa" mis jääb pritsungi pea ja drosselklapi vahele ongi õhukogusemõõtja.
Ehk mootori vaakum imeb õhukoguse klappi lahti ja vastavalt asendile annab CIS-ile infot selle küljes olev potentsiomeeter.
Sellel on feriritrajad takistuse muutmiseks, mida antud klapp vaakumi tõttu muudab, kui rajad maas on, on süptomiteks ebaühtlane tühikäik, ebalik käivitamine, väljasuremised pidurdamisel jne.
Antud Võsa poolt kirjutatud lüliti asub drosselklapi otsas, millel on kolm asendit, O;Idle ja Full trottle.
Et saada infot, kas mootor on tühikäigurežiimis või maksimum kiirendus režiimis või "tavalises tööolekus".
Kogu "osa" mis jääb pritsungi pea ja drosselklapi vahele ongi õhukogusemõõtja.
Ehk mootori vaakum imeb õhukoguse klappi lahti ja vastavalt asendile annab CIS-ile infot selle küljes olev potentsiomeeter.
Sellel on feriritrajad takistuse muutmiseks, mida antud klapp vaakumi tõttu muudab, kui rajad maas on, on süptomiteks ebaühtlane tühikäik, ebalik käivitamine, väljasuremised pidurdamisel jne.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”