30-10-2010, 02:30 PM
Väidetavalt sai 210 selga vesialusel värvid, mille kestvuse kohta tol ajal eriti teadmisi ei olnud. MB oli jälle suunanäitaja... Kahjuks astute seekordne pikk samm edasi just üle kuristiku ääre.
Miks on oluline eristada taksot tavalisest autost? Milel poolest on heas korras takso hullem, kui heas korras eraauto. Või mille pooelst on ärahooratud eraauto parem, kui samas seisus olev takso?
MB on tehtud korraliku tugevusvaruga. Korraliku hoolduse juures ei ole ka 211 juures poolemiljonine läbisõit veel mingi näitaja. Aga kui auto tuleb liisinguperioodi lõppedes esimesse õlivahtusse odonäidul 80+ kkm, siis peabki sihuke tapetud auto varakult surema - siin pole midagi imestada.
Aga igal juhul muretuid kilomeetreid. Minu mäletamist mööda on eelmine omanik seda autot üksjagu kõbinud, seega jäi Sulle peamiselt roosteussi taltsutamine.
Miks on oluline eristada taksot tavalisest autost? Milel poolest on heas korras takso hullem, kui heas korras eraauto. Või mille pooelst on ärahooratud eraauto parem, kui samas seisus olev takso?
MB on tehtud korraliku tugevusvaruga. Korraliku hoolduse juures ei ole ka 211 juures poolemiljonine läbisõit veel mingi näitaja. Aga kui auto tuleb liisinguperioodi lõppedes esimesse õlivahtusse odonäidul 80+ kkm, siis peabki sihuke tapetud auto varakult surema - siin pole midagi imestada.
Aga igal juhul muretuid kilomeetreid. Minu mäletamist mööda on eelmine omanik seda autot üksjagu kõbinud, seega jäi Sulle peamiselt roosteussi taltsutamine.