29-10-2010, 09:10 AM
Puudub võrdlusmoment, pole 2,2CDI proovinud. Kuid 3,2 CDI on väga hea küttekulu ja edasiliikumise poolest. Vajutad kergelt varbaga gaasi ning spido kerib ennast hetkega 85 - 110 ja möödasõit on sooritatud ilma, et auto veel käikugi alla vahetaks. Küttekulu on keskmiselt natuke alla 8L sajale. 60% tee ja 40% linn. Sõbra mainitud 6L on pika otsa maantee kulu.
Avantgarde vedrustus on maitse asi, pole ta nii hirmus jäik midagi, tehase seades Golf 4 on jäigem.
Lagunemise kohapealt on 2.2 soodsam pidada, vähem pihusteid, odavam genekas jne. Lagunemist kommenteeris Ralak ilusti, siin teemas
Ostses varu aega auto üle vaatamiseks, vaata alt ja pealt ja igalt poolt mujalt ka, ning lase diagnost teha. Karda ka väikeste avarii jälgedega autot, ilma mõlkimata 210 roostetab nagu sa isegi kuulnud oled, kehva keretöö järel roostetab 2x paremini.
Kui ostad, siis torma peale esimese tuhina üleminekut korrosiooni tõrjet tegema.
Avantgarde vedrustus on maitse asi, pole ta nii hirmus jäik midagi, tehase seades Golf 4 on jäigem.
Lagunemise kohapealt on 2.2 soodsam pidada, vähem pihusteid, odavam genekas jne. Lagunemist kommenteeris Ralak ilusti, siin teemas
Ostses varu aega auto üle vaatamiseks, vaata alt ja pealt ja igalt poolt mujalt ka, ning lase diagnost teha. Karda ka väikeste avarii jälgedega autot, ilma mõlkimata 210 roostetab nagu sa isegi kuulnud oled, kehva keretöö järel roostetab 2x paremini.
Kui ostad, siis torma peale esimese tuhina üleminekut korrosiooni tõrjet tegema.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
If you want to make God laugh, tell him your future plans