29-10-2010, 08:22 AM
2,2 ei ole kindlasti uimane mootor. Kuid temas puudub varu - kõik, mida ta suudab, tuleb kätte esimese gaasipedaalivajutuse sentimeetriga. Edasipressimisel pole mõtet. Kütte võtab vähe ja Tartu maanteel on täitsa võimalik sõita.
Selles mõttes on 320 Väga Tore Koduloom - kui vajutad varbaga, on öko. Kui pressid kannaga, kerib asfaldi rulli ja astub minema (tõsi, ampsab kah vastavalt). Ning sellest varbaga vajutamisest täitsa piisab, et sinivalgete tähelepanu pälvida...
Avantgard on madalam ja jäigem. Minu arvates arutult jäik, kuid vaadates enamuse kommentaare, siis Keskmisele Eestlasele paras pukk.
Kas Classic ja Elegance erinevad vedrustuse pehmuse poolest, ei oska öelda. Classic on neist kõige kõrgem (kui pole lääpa tallatud).
Rooste on neil mureks küll. Aga roosteta isendeid peaks täitsa liikuma. Iseasi, kas Sinu soovitud varustust ja rooste puudumist just Sinu pakutud raha eest saab. Aga äkki saab ka...
Selles mõttes on 320 Väga Tore Koduloom - kui vajutad varbaga, on öko. Kui pressid kannaga, kerib asfaldi rulli ja astub minema (tõsi, ampsab kah vastavalt). Ning sellest varbaga vajutamisest täitsa piisab, et sinivalgete tähelepanu pälvida...
Avantgard on madalam ja jäigem. Minu arvates arutult jäik, kuid vaadates enamuse kommentaare, siis Keskmisele Eestlasele paras pukk.
Kas Classic ja Elegance erinevad vedrustuse pehmuse poolest, ei oska öelda. Classic on neist kõige kõrgem (kui pole lääpa tallatud).
Rooste on neil mureks küll. Aga roosteta isendeid peaks täitsa liikuma. Iseasi, kas Sinu soovitud varustust ja rooste puudumist just Sinu pakutud raha eest saab. Aga äkki saab ka...