27-10-2010, 04:27 AM
(22-10-2010, 07:19 PM)hents99 Kirjutas: Ma võin lasta korda teha, pole mingit probleemi.
Difri kap remont pole mingi raketi teadus. On vaja mõnda täpsemat mõõteriista (laiatarbe oma) ja tolerantse, mis on reeglina ette kirjutatud.
Paari tuhande eest ei saa remonditud, niipalju maksavad ainuüksi jupid. Töömees tahab tasu (võib juba ette kujutada, et rohkem tava-õlinäpp)
Kui on mingi tavadiffer, siis osta kasutatud 1-2k eest ja rahu majas. Nii odavalt remont ei konkureeri.
Tavadiffer?ehk siis non-lsd? Ei teagi,mis differ hetkel all kuna ei sõida selle masinaga igapäevaselt.
Selles mu mure seisnebki,et ei tea mille järgi otsida..mis mudelitele veel sellist diffrit alla on pandud(kui üldse pandi)?Kui otsida E200 kompressori diffreid,siis kardan,et jäängi otsima kuna neid pole eriti palju liikumas
(22-10-2010, 07:12 PM)siimruz Kirjutas: Omal see tee läbitud paganama peen teema on see. Korras difrite hinnad algavad pealt 500 eurot. Omale leidsin Rootsist lõpuks peale pikka koodide kammimist.
Mis su auto win kood on võin oma alles jäänud materjalidest veidi sobrada ja kas sul on manuaal või automaat. Äkii leian üles mis sul seal all võib olla.
Mis su auto win kood on võin oma alles jäänud materjalidest veidi sobrada ja kas sul on manuaal või automaat. Äkii leian üles mis sul seal all võib olla.
vin kood WDB2100481B429128 ,kast 6K manuaal.