19-10-2010, 11:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-10-2010, 11:35 PM ja muutjaks oli hents99.)
Renks, tegemist on M111 mootoriga.
Eile just üks kutt Norrast võttis ühendust samalaadse agregaadiga (küll W210 kere).
Temal oli kompressori asemel pandud turbo. Oluliselt asisem, kui kompressor.
NB! Algselt oli kompressormootor.
Kindlasti on vaja mootorit juhtida programmeeritava juhtajuga. Kuni 400hp ei juhtu originaalmootoriga kindlasti midagi üle selle minnes on siiski risk.
CAN ei ole eriti probleem. Üleeile....või ole see eile....rääkisin just VEMS`i autoriga.
Võin homme üle küsida, ma arvan, et näen teda homme.
Turbokas on mõistlik kindlasti igapäevaautona.
EDIT: Nagu alati.......kõik sõltub eesmärgist. Ehk teisisõnu ülesannet ei saa lahendada, kui ei tea, mis on ülesandeks.
Eile just üks kutt Norrast võttis ühendust samalaadse agregaadiga (küll W210 kere).
Temal oli kompressori asemel pandud turbo. Oluliselt asisem, kui kompressor.
NB! Algselt oli kompressormootor.
Kindlasti on vaja mootorit juhtida programmeeritava juhtajuga. Kuni 400hp ei juhtu originaalmootoriga kindlasti midagi üle selle minnes on siiski risk.
CAN ei ole eriti probleem. Üleeile....või ole see eile....rääkisin just VEMS`i autoriga.
Võin homme üle küsida, ma arvan, et näen teda homme.
Turbokas on mõistlik kindlasti igapäevaautona.
EDIT: Nagu alati.......kõik sõltub eesmärgist. Ehk teisisõnu ülesannet ei saa lahendada, kui ei tea, mis on ülesandeks.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering