17-10-2010, 04:02 PM
Jälle on kuu jagu päevi Vitoga sõidetud. 6000 km on rataste alt läbi veerenud. Tänaseks siis kokku juba 26 000 km.
Septembri lõpus sai siis võetud terve nädala jagu päevi kus sai pisut paberitööd teha. Seoses sellega, et auto ei sõitnud, oli ka aega autoga tegeleda. Klaas sai vahetatud. Autoveris unustati tihend korralikult kinnitada, seega kulus topelt aeg, et see tihend uuesti kinni saaks.
Lisaks sai vahepeal ka hooldus tehtud. Kuigi Assyst lubas veel 6000 km veereda lasin ikkagi 20 000 pealt uued mahlad ja filtrid panna. Töökojas aga avastati, et esisillas vaja paar asja teha. Lasin siis needki ära vahetada - stabika varda sisemised puksid ja rooliots.
Veel leidsin, et seljataha on manöövedrades suhteliselt niru vaateväli. Kui mõni seljakott (nt 206) ennast taha pargib, siis pole sealt isegi peegleid näha. Selle vastu lasin taha parkimisandurid panna. Ma tean, et liigne luksus, aga hetkel kui pole harjunud selles mõõdus autoga on pisut abiks ikka.
Tulevastest asjadest on plaanis esmaspäeval tuua ära naastudega Michelin Agil II Alpine mõõdus 205/65 16C. Kui mõne nädala päras rehvivahetuseks läheb, siis reguleeriks ka sillad. Rehvide ostmisega kiirustan lihtsalt sellepärast, et on piisava alusega kuulujutte, et C rehvid (eriti Bridgestone Vanco mida nillisin) on suht otsas ja uus laar pidavat saabuma alles jaanuaris. Siis on aga pisut hilja neid soetama hakata. Kehvematega aga talvel sõita ei tahaks. Niigi libe ja plägane, siis ei taha mõelda selle peale, et oleks ju võinud x krooni rohkem maksta ja ennast pisutki kindlamalt tunda.
Septembri lõpus sai siis võetud terve nädala jagu päevi kus sai pisut paberitööd teha. Seoses sellega, et auto ei sõitnud, oli ka aega autoga tegeleda. Klaas sai vahetatud. Autoveris unustati tihend korralikult kinnitada, seega kulus topelt aeg, et see tihend uuesti kinni saaks.
Lisaks sai vahepeal ka hooldus tehtud. Kuigi Assyst lubas veel 6000 km veereda lasin ikkagi 20 000 pealt uued mahlad ja filtrid panna. Töökojas aga avastati, et esisillas vaja paar asja teha. Lasin siis needki ära vahetada - stabika varda sisemised puksid ja rooliots.
Veel leidsin, et seljataha on manöövedrades suhteliselt niru vaateväli. Kui mõni seljakott (nt 206) ennast taha pargib, siis pole sealt isegi peegleid näha. Selle vastu lasin taha parkimisandurid panna. Ma tean, et liigne luksus, aga hetkel kui pole harjunud selles mõõdus autoga on pisut abiks ikka.
Tulevastest asjadest on plaanis esmaspäeval tuua ära naastudega Michelin Agil II Alpine mõõdus 205/65 16C. Kui mõne nädala päras rehvivahetuseks läheb, siis reguleeriks ka sillad. Rehvide ostmisega kiirustan lihtsalt sellepärast, et on piisava alusega kuulujutte, et C rehvid (eriti Bridgestone Vanco mida nillisin) on suht otsas ja uus laar pidavat saabuma alles jaanuaris. Siis on aga pisut hilja neid soetama hakata. Kehvematega aga talvel sõita ei tahaks. Niigi libe ja plägane, siis ei taha mõelda selle peale, et oleks ju võinud x krooni rohkem maksta ja ennast pisutki kindlamalt tunda.