15-10-2010, 08:54 AM
Läksid need originaal nivoo-amordid kunagi omadega õhtule ja oli vaja midagi uut alla panna. Kuna nivooamordid olid rämedalt kallid, pakuti mulle sellist varianti, et pannakse sedaani gaasiamordid ja sedaani lääbad alla.
Mõtlesin, et tühja võib kah, kuna mul vaja ainult lapsi vedada ja mingeid koormaid ei plaani.
Asi tehti ära ja esialgu tundus, et sai parem. Pikapeale aga hakkas tunduma et ikka on jama - iga suurem auk põrutab. Pandi siis teises töökojas teised amordid alla. Esialgu tundus parem aga pikapeale muutus olukord samaks.
Kuna sel aastal said soetatud talvekummid koos velgedega, siis asusin ise rattaid vahetama. Tõstsin kere üles ja võtsin ratta alt. Amordi plastik-kate oli puruks ja seega oli varras nähtaval. Varda nähtava osa pikkuseks sain 12 cm. Mõtlesin, et ohoo - mis siis saab, kui auto on rattale tagasi lastud. Lasin auto alla ja ajasin käe amordi vahele - sain ainult 2 sõrme sinna väljapaistva varda vahele pista.
Tänu ühelt foorumlaselt saadud pildile selgus, et sedaankere amordi kinnituskoht kere küljes asub u 10 cm kõrgemal ja ma sõitsin kogu aeg praktiliselt tokkide, mitte amortide otsas.
Mida siis nüüd teha? On kellegil soovitada mõnd remondimeest Tartust, kes teaks, mida ta teeb?
Mõtlesin, et tühja võib kah, kuna mul vaja ainult lapsi vedada ja mingeid koormaid ei plaani.
Asi tehti ära ja esialgu tundus, et sai parem. Pikapeale aga hakkas tunduma et ikka on jama - iga suurem auk põrutab. Pandi siis teises töökojas teised amordid alla. Esialgu tundus parem aga pikapeale muutus olukord samaks.
Kuna sel aastal said soetatud talvekummid koos velgedega, siis asusin ise rattaid vahetama. Tõstsin kere üles ja võtsin ratta alt. Amordi plastik-kate oli puruks ja seega oli varras nähtaval. Varda nähtava osa pikkuseks sain 12 cm. Mõtlesin, et ohoo - mis siis saab, kui auto on rattale tagasi lastud. Lasin auto alla ja ajasin käe amordi vahele - sain ainult 2 sõrme sinna väljapaistva varda vahele pista.
Tänu ühelt foorumlaselt saadud pildile selgus, et sedaankere amordi kinnituskoht kere küljes asub u 10 cm kõrgemal ja ma sõitsin kogu aeg praktiliselt tokkide, mitte amortide otsas.
Mida siis nüüd teha? On kellegil soovitada mõnd remondimeest Tartust, kes teaks, mida ta teeb?