14-10-2010, 09:11 AM
Punnsilm, kas vibra on erinev vigaste rehvidega (sest seda need on, kui on silmaga nähtavad kahjustused rehvil) ja ilma nendeta?
Kui rehvid küsivad peale allapanekut uuesti raskust, siis vaheta kõigepealt rehvikoda, kus klienti niimoodi peedistatakse (see pole normaalne, kui samal autol korduvalt rehve tasakaalustatakse nii väikese vahega) ja seejärel rehvid. Kui aga teemaalgatajal nüüd midagi rääkimata jäi, siis on iseasi ja vabandan siinkohal rehvikoja ees juba ette. Aga siiski peaks igapäevaselt rehvidega tegelev inimene märkama, et asi pole õige, kui paarisaja km järel läheb arutul hulgal tina asja tasakaalusaamiseks...
Kas kardaan on pooleks käinud? Kui käis, siis kas see ikka sai samas asendis tagasi ja KORRALIKULT kinni tõmmatud pingutusmutriga?
Kas esimesed kettad on jahutusega? Sellel peaks olema. On kuulda olnud, et kui ketta jahutusribid on mõnest kohast mõraga, hakkab vibrama. Sama teema on meie SELlil, kus väljast on asi ilus, kuid peale pikkaotsimist olen suutnud tuvastada kaks ribi, mis ilmselt on ühelt poolt lahti. Auto vibrab intensiivsel pidurdamisel tugevalt, kergel pidurdamisel vaevumärgatavalt ja ka sõites on roolis kerge värin, mis ei sõltu üldse rehvidest.
Tagumist kolksu võib põhjustada nii difripadjad, vahelaager kui sillatala. Kusagilt annab midagi järele... Edu selle "millegi" otsimisel...
Teritaja, kas "vibravad"rehvid teise auto all ei vibra? Tagakettad ei tohiks vibrat anda muidu, kui vaid pidurdamisel (eeldusel, et supportid pole hooldamatusest kinni jäänud).
Kui rehvid küsivad peale allapanekut uuesti raskust, siis vaheta kõigepealt rehvikoda, kus klienti niimoodi peedistatakse (see pole normaalne, kui samal autol korduvalt rehve tasakaalustatakse nii väikese vahega) ja seejärel rehvid. Kui aga teemaalgatajal nüüd midagi rääkimata jäi, siis on iseasi ja vabandan siinkohal rehvikoja ees juba ette. Aga siiski peaks igapäevaselt rehvidega tegelev inimene märkama, et asi pole õige, kui paarisaja km järel läheb arutul hulgal tina asja tasakaalusaamiseks...
Kas kardaan on pooleks käinud? Kui käis, siis kas see ikka sai samas asendis tagasi ja KORRALIKULT kinni tõmmatud pingutusmutriga?
Kas esimesed kettad on jahutusega? Sellel peaks olema. On kuulda olnud, et kui ketta jahutusribid on mõnest kohast mõraga, hakkab vibrama. Sama teema on meie SELlil, kus väljast on asi ilus, kuid peale pikkaotsimist olen suutnud tuvastada kaks ribi, mis ilmselt on ühelt poolt lahti. Auto vibrab intensiivsel pidurdamisel tugevalt, kergel pidurdamisel vaevumärgatavalt ja ka sõites on roolis kerge värin, mis ei sõltu üldse rehvidest.
Tagumist kolksu võib põhjustada nii difripadjad, vahelaager kui sillatala. Kusagilt annab midagi järele... Edu selle "millegi" otsimisel...
Teritaja, kas "vibravad"rehvid teise auto all ei vibra? Tagakettad ei tohiks vibrat anda muidu, kui vaid pidurdamisel (eeldusel, et supportid pole hooldamatusest kinni jäänud).