04-10-2010, 08:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2010, 08:38 AM ja muutjaks oli secman.)
Vaakumitorud imesin ja puhusin kõik mis leidsin, leket nagu pole. Külmalt on pöörded 700 peal. Tühikäigureleelt pistiku eemaldamisel tõusevad pöörded 1500-le.
Kui õieti mäletan, läksid pöörded paigast peale vahejuhtumit, kus põles läbi kaitse mis asub ühe relee peal kliima juhtrelee kõrval. Siis olid pöörded kuskil 1800 peal ja enne põlenud kaitsme leidmist sai ikka kõik muud ( ebatõenäolisemad ) kohad üle käidud, enne kui Rolz soovitas kaitset vaadata... Ju siis läks miski paigast. Seetõttu otsingi kohta kus keegi need milliamprid ja - voldid üle mõõdaks ja paika keeraks.
Kui õieti mäletan, läksid pöörded paigast peale vahejuhtumit, kus põles läbi kaitse mis asub ühe relee peal kliima juhtrelee kõrval. Siis olid pöörded kuskil 1800 peal ja enne põlenud kaitsme leidmist sai ikka kõik muud ( ebatõenäolisemad ) kohad üle käidud, enne kui Rolz soovitas kaitset vaadata... Ju siis läks miski paigast. Seetõttu otsingi kohta kus keegi need milliamprid ja - voldid üle mõõdaks ja paika keeraks.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55AMG, 190E 2,0B
560SEC, G55AMG, 190E 2,0B