30-09-2010, 12:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-09-2010, 12:46 PM ja muutjaks oli Lahekas.)
See diffrõhuregulaator on kadaka teelt saadud ja kindlasti töötav, vaatas Andres seda oma kullipilguga ja ütles, et kindlalt töötab. Pühapäeval siis suurem lammutamine ja teen kindlaks selle kummikrae hetkeolukorra. Kui see korras, lähen edasi küünalde, küünlajuhtmete, jagaja juurde. Vastu näppe pole ma küll veel kusagilt saanud, kuigi töötava mootoriga näppinud neid vidinaid seal küll ja küll.
Seda ma päris ei riski, et tulen hakkan sinu autot lammutama, pärast on kuskil mõni asi paigast ära ja mina süüdi
Kuid kui need kõik klapivad - mismoodi võib terve õhukululugeja kopsik mootori tööd mõjutada? Et mis seal kulub ja kuidas kulub?
Seda ma päris ei riski, et tulen hakkan sinu autot lammutama, pärast on kuskil mõni asi paigast ära ja mina süüdi
Kuid kui need kõik klapivad - mismoodi võib terve õhukululugeja kopsik mootori tööd mõjutada? Et mis seal kulub ja kuidas kulub?
E55 AMG