30-09-2010, 08:52 AM
Oleneb, palju tõsta on vaja.
Kui vedrustuse käigust piisab (ehk kliirensist ~25 cm), siis tuleb ette panna võimalikult jäigad vedrud (ilmselt on kolmese diisli omad tugevaimad) ning 4 nupuga vedrupadjad. Taga tuleb lihtsalt nivookraani hooba reguleerida ja nii saab saba piisavalt kõrgele lükata. Tegelikult tasub ka seal pikemaid vedrusid ja paksemaid patju kasutada.
Siis peaks alla mahtuma maasturirehv, mis omakorda tõstab.
Rohkema tahtmiseks on ilmselt mõistlikum vahetada toorikut.
Kuigi saab ju viia ratta kere suhtes allapoole kas õõtshoova kinnituste muutmisega või uue kinnitusega rummu ja õõtsa vahele. Aga need eeldavad juba tõsisemat mõtte- ja rauatööd ning kohe kindlasti ei kuulu tänavale!
Kui vedrustuse käigust piisab (ehk kliirensist ~25 cm), siis tuleb ette panna võimalikult jäigad vedrud (ilmselt on kolmese diisli omad tugevaimad) ning 4 nupuga vedrupadjad. Taga tuleb lihtsalt nivookraani hooba reguleerida ja nii saab saba piisavalt kõrgele lükata. Tegelikult tasub ka seal pikemaid vedrusid ja paksemaid patju kasutada.
Siis peaks alla mahtuma maasturirehv, mis omakorda tõstab.
Rohkema tahtmiseks on ilmselt mõistlikum vahetada toorikut.
Kuigi saab ju viia ratta kere suhtes allapoole kas õõtshoova kinnituste muutmisega või uue kinnitusega rummu ja õõtsa vahele. Aga need eeldavad juba tõsisemat mõtte- ja rauatööd ning kohe kindlasti ei kuulu tänavale!