29-09-2010, 06:59 PM
Kurdaks siis oma mure ära ja loodan targematelt vihjeid saada, mida veel proovida teha. Üritasin otsida ka foorumist vanemaid teemasid, kuid sellist konkreetset vastust ei leia kuskilt. Nimelt, autoks siis w124 300E, aasta 88. Automaatkast. Mure selline, et külmalt käivitades sureb auto ALATI esimese korraga välja. Teine kord juba läheb paremini, kuid kui mõni hetk peale starteri andmist gaasi ei anna, sureb ka siis välja. Üldse kuni töötemperatuurini jõudes, töötab mootor üsna ebaühtlaselt - tühikäigupöörded on madalad, masin väriseb, kui kohe külma mootoriga sõitma minna, hakkab nagu pooma ja jõudu pole.
Eelmine omanik käis diagnostikas autoga, kuid seal näidati näpuga õhulugeja peale ja öeldi, et NÄE SIIN ON VIGA... KUSKIL SIIN. Ja see ka kõik. Hetkel ongi õhulugeja küljest üks pistik ära - just selle junni küljest, mida mööda see "nõel" õhulugeja sees sõidab (äkki on potensiomeeter vms). Kui see pistik tagasi panna, jäävad masinal pöörded kõikuma ja töösoojalt kerivad ülesse nii ca 1500 kanti. Veel proovisin kadaka teel Andrese soovitusel vahetada seda musta junnikest, mis jääb õhulugeja salongipoolsesse külge ja kust läheb survega bensiin läbi (kes teab, mis vidinat lahti keerates bensiini näkku võib saada, sellele tuleb kindlasti tuttav ette ). Kuid ei aidanud seegi. Järgmised ideed on mul tühikäigumootor, teist õhulugejat proovida, ning teha kindlaks kas õhulugeja all olev kummijunn ei võta lisaõhku sisse. Kes saab aru, mida ma siin kirjeldan ja mis mure on, see võiks oma arvamust ja kogemust jagada. Eriti pelgan talve, kui starter ja aku hakkavad eriti vatti saama selle mitmekordse käiamise pärast. Ja pealegi, mugavam oleks ju auto käima panna ja ise samal ajal teda lumest puhastada, mitte sees istuda ja gaasipedaali litsuda
Eelmine omanik käis diagnostikas autoga, kuid seal näidati näpuga õhulugeja peale ja öeldi, et NÄE SIIN ON VIGA... KUSKIL SIIN. Ja see ka kõik. Hetkel ongi õhulugeja küljest üks pistik ära - just selle junni küljest, mida mööda see "nõel" õhulugeja sees sõidab (äkki on potensiomeeter vms). Kui see pistik tagasi panna, jäävad masinal pöörded kõikuma ja töösoojalt kerivad ülesse nii ca 1500 kanti. Veel proovisin kadaka teel Andrese soovitusel vahetada seda musta junnikest, mis jääb õhulugeja salongipoolsesse külge ja kust läheb survega bensiin läbi (kes teab, mis vidinat lahti keerates bensiini näkku võib saada, sellele tuleb kindlasti tuttav ette ). Kuid ei aidanud seegi. Järgmised ideed on mul tühikäigumootor, teist õhulugejat proovida, ning teha kindlaks kas õhulugeja all olev kummijunn ei võta lisaõhku sisse. Kes saab aru, mida ma siin kirjeldan ja mis mure on, see võiks oma arvamust ja kogemust jagada. Eriti pelgan talve, kui starter ja aku hakkavad eriti vatti saama selle mitmekordse käiamise pärast. Ja pealegi, mugavam oleks ju auto käima panna ja ise samal ajal teda lumest puhastada, mitte sees istuda ja gaasipedaali litsuda
E55 AMG