20-09-2010, 08:14 PM
Lausa naudin seda teemat. Eks meie avariide arv näitab seda sama, liiklusalaste teadmistega autojuhid just ei hiilga ja ega meie klubi ka erand ei ole. Mina nende seas muidugi. Siit Indrekule idee: ehk talvepäevadel kaasata mõni hea spetsialist ja veidi vaagida viktoriini stiilis analoogseid, enim küsimusi tekitavaid situatsioone: hea siiski pädevalt isikult saada õiged vastused.
Minu arvamus siinkohal kaldub ka paremal liikuva auto kasuks. Kuidagi imelik on lugeda arvamusi et parempööret (mis sisulislt tähendab ringristmikult mahasõitu) peetakse otsesõiduks. Lähtudes anna teed märkide paigutusest on ringristmik ja seega ringtee ainus otsesõidu tee. Liilkluseeskirjades üheselt kirjas: manõõverdaja s.t pöörete tegija peab andma teed otseliikujale. Järelikult peab parempöörde tegija läbi laskma otsesõitja s.t välimisel rajal liikuja (kui märkidega pole korraldatud teisiti)
Minu arvamus siinkohal kaldub ka paremal liikuva auto kasuks. Kuidagi imelik on lugeda arvamusi et parempööret (mis sisulislt tähendab ringristmikult mahasõitu) peetakse otsesõiduks. Lähtudes anna teed märkide paigutusest on ringristmik ja seega ringtee ainus otsesõidu tee. Liilkluseeskirjades üheselt kirjas: manõõverdaja s.t pöörete tegija peab andma teed otseliikujale. Järelikult peab parempöörde tegija läbi laskma otsesõitja s.t välimisel rajal liikuja (kui märkidega pole korraldatud teisiti)
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.