15-09-2010, 12:27 PM
Ei pretendeeri absoluutsele tõele aga üheks lagina põhjuseks on tühikäigu jaoks veidi varane sissepritsimisnurk. Sissepritse nurk on arvestatud mootoritel nende keskmiste pöörete juures sobivaimaks. Pöörete tõustes see probleem enamasti kaob. Mehhanilisel teel pole võimalik seadistada igale pöördevahemikule just sinna sobivat pritsenurka. UUtel mudelitel toimub sissepritse seadistus elektrooniliselt (CDI) ja seal seda probleemi ei esine.
Vanematel mudelitel (sama asi on tunda päris tervalt ka vanadel WW grupi diislitel) on võimalus plaginat vähenda kui sissepritse nurka seadistada hilisemaks. See tähendab üldjuhul võimsuse kadu ja suuremat kütusekulu suurtel pöörtel sõidul. Vanemad taadid mõned eelistavad jälle poka poka sõitu ja hilisemat sissepritsenurka.
/Muideks sama probleemiga maadlevad ka ülikõrge pöördelised bensiinimootorid, millede tühikäik on kangesti ebastabiilne/.
Kõik eelnev eeldab et ülejäänud mootor ja küttesüsteem on korras.
Vanematel mudelitel (sama asi on tunda päris tervalt ka vanadel WW grupi diislitel) on võimalus plaginat vähenda kui sissepritse nurka seadistada hilisemaks. See tähendab üldjuhul võimsuse kadu ja suuremat kütusekulu suurtel pöörtel sõidul. Vanemad taadid mõned eelistavad jälle poka poka sõitu ja hilisemat sissepritsenurka.
/Muideks sama probleemiga maadlevad ka ülikõrge pöördelised bensiinimootorid, millede tühikäik on kangesti ebastabiilne/.
Kõik eelnev eeldab et ülejäänud mootor ja küttesüsteem on korras.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.