05-09-2010, 12:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2010, 01:42 AM ja muutjaks oli ReinGSM.)
Järjekord võix olla selline:
automaadil: süüteluku starteri asend>käigukasti pistik [automatkasti lubav käivitusasend(P ja N)]>lisarelee>starteril tõmberelee juhe
kepikasti puhul: süüteluku starteri asend>lisarelee>starteri tõmberelee juhe
Kui süütelukk jamab ja vahetada ei taha, pane siis starteri osa jaox nupp. Parem variant ju kui kapoti alt käivitamine
Ex see jurakas toru vahel siis signa immo (elektriline klapp). Tööpõhimõttega signat maha võtmata ei saa kütet peale (toru kinni), et ei saaks ära ajada.
*Lisarelee juhib starteri tõmbereleed. (Väiksem relee suuremat juhtimas säästmaks süüteluku kontakte)
Kunagi automaatkasti sees oleva käigu kontrollimise osa mul ühel mersul streikis, siis sai ka liikuma saamiseks starteri pealt mutrivõtmega otse käima pandud ja sikupilli prisma all sama päev kiirkorras juhtmejupiga käigukangi asendi kontrollimine vahelt ära jäetud
automaadil: süüteluku starteri asend>käigukasti pistik [automatkasti lubav käivitusasend(P ja N)]>lisarelee>starteril tõmberelee juhe
kepikasti puhul: süüteluku starteri asend>lisarelee>starteri tõmberelee juhe
Kui süütelukk jamab ja vahetada ei taha, pane siis starteri osa jaox nupp. Parem variant ju kui kapoti alt käivitamine
Ex see jurakas toru vahel siis signa immo (elektriline klapp). Tööpõhimõttega signat maha võtmata ei saa kütet peale (toru kinni), et ei saaks ära ajada.
*Lisarelee juhib starteri tõmbereleed. (Väiksem relee suuremat juhtimas säästmaks süüteluku kontakte)
Kunagi automaatkasti sees oleva käigu kontrollimise osa mul ühel mersul streikis, siis sai ka liikuma saamiseks starteri pealt mutrivõtmega otse käima pandud ja sikupilli prisma all sama päev kiirkorras juhtmejupiga käigukangi asendi kontrollimine vahelt ära jäetud
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee