01-09-2010, 07:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2010, 07:04 PM ja muutjaks oli kaspar.)
patju saad esindusest maksab saja krooni ringis.
ja romulatest saab kah kui sa tead TÄPSELT mida sul vaja on.
kui oskaksid siin veits liikuda siis leiaksid ka sellise lingi kogu üles
varuosa kataloog
ja edasi on lihtne
kindlaks saad teha padja paksuse nimodi kui vaatad auto alt üles vedrude peal olevaid patju vedru ja kummi padja ääres on kummi padja küljes täppid ühest kuni neljani.
Rehvi sisemise ääre kulumine kaldetõttu on ju loogiline või ei ole?
Sest kui ratta kallet saad reguleerida vedrude pikkuse või patjade abil. Ja kuna tegemist on sõltumatu vedrustusega sillaga siis toimib selle vedrustus ju järgnevalt.
Mida madalamaks auto lased seda rohkem ratas kaldu vajub (lääpa) ja mida kõrgemale autot tõstad seda sirgemaks või isegi välja poole lääpa rattad vajuvad.
Ja kui rattad on lääpas siis tekib suurem kontakt pind rehvi sisemistele äärtele kuna rattad on nii kaldu ,et välimised ääred ei puuduta nii palju vastu maad.
Muidugi muutub see ka kulunud puksidest. Või isegi sellest ,et Kõige ülemine varras mis on tehase poolt banaan on veel rohkem banaaniks vajunud (liiga madala vedrustusega peksab vastu kere peale suuremat võnkumist). Ja vale offsettiga veljed määravad kah seda. Kui offseti number on liiga väike. Mida väiksem number seda väljapoole see velg tuleb.
Ja sillastendis peab tingimatta käima ükskõik mida sillas teha. Aga kui tahad koguaeg rahutu autoga sõita ja rehve vahetada siis pole tarvis.
ja romulatest saab kah kui sa tead TÄPSELT mida sul vaja on.
kui oskaksid siin veits liikuda siis leiaksid ka sellise lingi kogu üles
varuosa kataloog
ja edasi on lihtne
kindlaks saad teha padja paksuse nimodi kui vaatad auto alt üles vedrude peal olevaid patju vedru ja kummi padja ääres on kummi padja küljes täppid ühest kuni neljani.
Rehvi sisemise ääre kulumine kaldetõttu on ju loogiline või ei ole?
Sest kui ratta kallet saad reguleerida vedrude pikkuse või patjade abil. Ja kuna tegemist on sõltumatu vedrustusega sillaga siis toimib selle vedrustus ju järgnevalt.
Mida madalamaks auto lased seda rohkem ratas kaldu vajub (lääpa) ja mida kõrgemale autot tõstad seda sirgemaks või isegi välja poole lääpa rattad vajuvad.
Ja kui rattad on lääpas siis tekib suurem kontakt pind rehvi sisemistele äärtele kuna rattad on nii kaldu ,et välimised ääred ei puuduta nii palju vastu maad.
Muidugi muutub see ka kulunud puksidest. Või isegi sellest ,et Kõige ülemine varras mis on tehase poolt banaan on veel rohkem banaaniks vajunud (liiga madala vedrustusega peksab vastu kere peale suuremat võnkumist). Ja vale offsettiga veljed määravad kah seda. Kui offseti number on liiga väike. Mida väiksem number seda väljapoole see velg tuleb.
Ja sillastendis peab tingimatta käima ükskõik mida sillas teha. Aga kui tahad koguaeg rahutu autoga sõita ja rehve vahetada siis pole tarvis.