30-08-2010, 09:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-08-2010, 09:36 PM ja muutjaks oli hents99.)
(30-08-2010, 06:54 PM)weix Kirjutas: Jahh on küll!! vedrusid on vist ainult ühte varianti. Niipalju pean Hentsile kiitust avaldama, et reaalselt on sellest kasu märjal asfaltil ja kruusal. Kuival asfaltil käib jõud natuke üle ja differ laseb läbi, ehk oleks kasuks tugevamad vedrud vms. Mina olen investiga rahul.
Veiks, too differ mulle, ma teen ümber, sulle sai veel pre-CNC töödeldud tükk. Nüüd on asi veits arenenud ja saab väga korraliku asja (sama, nagu sul Audile sai). Teen sulle niisama ära.
(30-08-2010, 09:14 PM)voodoo Kirjutas: Jah, kas nii ka saab, et autoga sinu juurde tulen ja sa asja jonksu ajad? Mul on endiselt huvi seda w203 all katsetada sest minu arust on see auto talvel täiesti kohutav!
Saaks ikka.
Btw. selle 2-rattaveoliseks tegemisega ei hakka differ undama ega miskiseid hääli tegema, sest mina teo-taldrikuvahelist hambumuslõtku ei puutu ega paigast aja. Difri sisu ei unda mitte kunagi. Kui siis ragiseb.
Undab kas kõva surve pooltelgedelt või lihtsalt kulunud laagritest/hammakatest paigast läinud hambumuslõtk.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering