30-08-2010, 08:00 PM
Tugevamate vedrude puhul tekib see moment, et nimelt nagu Eesti maastik ikka on, siis on meil killustikukga ning kruusaga kaetud teid omajagu. Kuskil ühel neist manööverdades võib asi ebameeldivaks muutuda. Lukk saab liiga jäik ning differ hakkab ebameeldivat häält tegema.
Mu w201-el, Hentsi endisel on nüüdseks just piisavalt jäik lukk. Nagu teada, siis sellel kurikuulsal kutsikal asetseb aiste vahel 3.2- 24v mootor ning kuival asfaltil jäävad kenasti kaks jutti ühtlaselt maha.
Mu w201-el, Hentsi endisel on nüüdseks just piisavalt jäik lukk. Nagu teada, siis sellel kurikuulsal kutsikal asetseb aiste vahel 3.2- 24v mootor ning kuival asfaltil jäävad kenasti kaks jutti ühtlaselt maha.