27-08-2010, 04:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-08-2010, 04:03 PM ja muutjaks oli voodoo.)
Olen välja vaadanud uue 18 tollise velje aga häirib see, et tagaratas on esirattaga võrreldes kõvasti rohkem koopas.
Etteruttavalt olgu ära öeldud, et tagasillas pole läbi ükski detail, samuti mitte ees (vedrud on 1a vanad lausa taga). Tean, et avantgarde on loomu poolest madalam, aga millegipärast tundub mulle, et ta on natukene teiste omataolistega rohkem koopas. Samuti on ratas natukene all "kõver" ... hoolikalt vaadata, siis on seda näha.
Igatahes, kui uus velg alla läheks siis tahaks et asi oleks küljepealt vaadates enamvähem "tasakaalus" selle koopaserva ja rehvi suhtes... tundub, et see kalle ei mõju rehvile ka hästi, seestpoolt on muster täitsa lännu, võibolla on see mingil määral tingitud ka mu ebapraktilisest sõidustiilist...
Mismoodi annaks seda asja parandada, kas tagasillas saab ratta kallet kuidagi seadistada ka? Kas vedru ja kere vahel on miskised kummi jullad ka, mille abil seda reguleerida õnnestuks (äkki need hoopis väsinud?)? Võimalik, et see koopasse vajumine ongi ainult selle arvel, et ratas pole all sirgelt. Saaks ka mingi mitte avantgarde vedru sinna asemele sokutada mis on kõrgem, aga see vist poleks kõige mõttekam lahendus. Mind huvitab pigem just see, mida seal seadistada annab ning mida mitte...et siis teaks edasi oma plaanidega liikuda.
Tänud ette!
PS! Õhtuks võin pildid autost siia riputada, siis ehk paremini aru saada milles mure seisneb...
Etteruttavalt olgu ära öeldud, et tagasillas pole läbi ükski detail, samuti mitte ees (vedrud on 1a vanad lausa taga). Tean, et avantgarde on loomu poolest madalam, aga millegipärast tundub mulle, et ta on natukene teiste omataolistega rohkem koopas. Samuti on ratas natukene all "kõver" ... hoolikalt vaadata, siis on seda näha.
Igatahes, kui uus velg alla läheks siis tahaks et asi oleks küljepealt vaadates enamvähem "tasakaalus" selle koopaserva ja rehvi suhtes... tundub, et see kalle ei mõju rehvile ka hästi, seestpoolt on muster täitsa lännu, võibolla on see mingil määral tingitud ka mu ebapraktilisest sõidustiilist...
Mismoodi annaks seda asja parandada, kas tagasillas saab ratta kallet kuidagi seadistada ka? Kas vedru ja kere vahel on miskised kummi jullad ka, mille abil seda reguleerida õnnestuks (äkki need hoopis väsinud?)? Võimalik, et see koopasse vajumine ongi ainult selle arvel, et ratas pole all sirgelt. Saaks ka mingi mitte avantgarde vedru sinna asemele sokutada mis on kõrgem, aga see vist poleks kõige mõttekam lahendus. Mind huvitab pigem just see, mida seal seadistada annab ning mida mitte...et siis teaks edasi oma plaanidega liikuda.
Tänud ette!
PS! Õhtuks võin pildid autost siia riputada, siis ehk paremini aru saada milles mure seisneb...