19-08-2010, 08:04 AM
Starteriga on asi lihtne - võtad mingi pinget tuvastava asja (multimeetri, indikaatorlambi vms) ja hakkad mööda ahelat liikuma. Kaks peamist kahtlusalust on: süüteluku põhi ja automaatkasti lüliti. Manuaalil seda viimast siis pole.
Kas tulemüüril olevast pistikust voolu andes starterit lülitab? Vaata selle asukohta minu Kiirlifti teemast - ka sellel on starteri lülitamisega probleem, mis siiani lahendamata, mistap käivitus toimub kapoti alt juhtmega
Suretusega on keerukam - tuleb kontrollida, kas vaakumiahel ikka toimib korralikult. Kõige tõenäolisemalt lekib süüteluku küljes olev vaakumkraan. See on kruvidega kinni, kuid ma ei mäleta, kas seda sai lahti ilma süütelukku maha võtmata.
Kas tulemüüril olevast pistikust voolu andes starterit lülitab? Vaata selle asukohta minu Kiirlifti teemast - ka sellel on starteri lülitamisega probleem, mis siiani lahendamata, mistap käivitus toimub kapoti alt juhtmega
Suretusega on keerukam - tuleb kontrollida, kas vaakumiahel ikka toimib korralikult. Kõige tõenäolisemalt lekib süüteluku küljes olev vaakumkraan. See on kruvidega kinni, kuid ma ei mäleta, kas seda sai lahti ilma süütelukku maha võtmata.