22-07-2010, 10:51 AM
Tervist,
ma usun, et see võiks isegi väga huvitav teema olla. Seega väga lihtne küsimus: Kuidas ma saaksin enda w124, -87 260 E 4maticu süsteeme ja nende toimimist testida?
Mure põhineb sellele, et kui üritasin ninaga pukkide peale sõita, et kasti pesta.. hakkasid tagumised rattad ringi keerlema. Minu loogika ütleb, et sellises olukorras peaks nelikvedu täielikult sisselülituma ning auto ennast üles tõmbama. Ringi hakkas käima muideks ainult üks tagumistest, tegemist oli kruusaga ja pukid olid metallist.
Mootoriruumis on küll kang "test". Kas ta mitte ei sulgenud manuaalselt hüdraulika liikumist 4maticu süsteemis? Jah tõesti, siis hakkab 4maticu tuli ilusti põlema ning julgen oletada, et elektroonika poolest kõik toimib. Seega küsimus oleks pigem, et kuidas ma saaksin tunda 4maticu võimsat väge?
Sõbrad on soovitanud jäärada ja muidugi silberit. Kuid jäärajaga on nii, et ma pole tavalise w124jaga sõitnud ning ei oskaks vahet teha. Silberi jätan ma kõige viimaseks üldse
Kalle
ma usun, et see võiks isegi väga huvitav teema olla. Seega väga lihtne küsimus: Kuidas ma saaksin enda w124, -87 260 E 4maticu süsteeme ja nende toimimist testida?
Mure põhineb sellele, et kui üritasin ninaga pukkide peale sõita, et kasti pesta.. hakkasid tagumised rattad ringi keerlema. Minu loogika ütleb, et sellises olukorras peaks nelikvedu täielikult sisselülituma ning auto ennast üles tõmbama. Ringi hakkas käima muideks ainult üks tagumistest, tegemist oli kruusaga ja pukid olid metallist.
Mootoriruumis on küll kang "test". Kas ta mitte ei sulgenud manuaalselt hüdraulika liikumist 4maticu süsteemis? Jah tõesti, siis hakkab 4maticu tuli ilusti põlema ning julgen oletada, et elektroonika poolest kõik toimib. Seega küsimus oleks pigem, et kuidas ma saaksin tunda 4maticu võimsat väge?
Sõbrad on soovitanud jäärada ja muidugi silberit. Kuid jäärajaga on nii, et ma pole tavalise w124jaga sõitnud ning ei oskaks vahet teha. Silberi jätan ma kõige viimaseks üldse
Kalle