14-07-2010, 09:41 AM
To hannes_s:
Uue VW manual ütleb, et kont tuleb järgi, kui mootor on vähemalt 50 kraadi juures. Sisuliselt kohalpeal seistes ei saagi mootor piisavalt soojaks, et ta hakkaks sooja või külma puhuma - sellest oli siin ka talvel juttu, et osad lasid 30 minutit töötava mootoriga seista ja lootsid eest leida sooja salongi - kuid suurt ei midagi peale suure küttekulu oli tulemus. Minu C124-s hakkab tulema külma kui ka sooja kiiremini kui uuel VW-l, kuid ikkagi peale sõitma hakkamist!
Mul puhuvad mõlemad autot külma nii kuis jaksavad, aga teatav palavus tekkib ikka kuni lõpuks higistamiseni. See tuleneb sellest, et esiklaas kuumendab sõitja keha ikkagi. Selle vastu aitab hästi soojust peegeldav tuuleklaas - see lillaks-sinine klaas. Ma küll ei tea, kas sellist ka 124-le toodetakse ning mis selle hind võiks olla. Huvi korral uuri Glasspointist (reklaam üleval bänneril).
Uue VW manual ütleb, et kont tuleb järgi, kui mootor on vähemalt 50 kraadi juures. Sisuliselt kohalpeal seistes ei saagi mootor piisavalt soojaks, et ta hakkaks sooja või külma puhuma - sellest oli siin ka talvel juttu, et osad lasid 30 minutit töötava mootoriga seista ja lootsid eest leida sooja salongi - kuid suurt ei midagi peale suure küttekulu oli tulemus. Minu C124-s hakkab tulema külma kui ka sooja kiiremini kui uuel VW-l, kuid ikkagi peale sõitma hakkamist!
Mul puhuvad mõlemad autot külma nii kuis jaksavad, aga teatav palavus tekkib ikka kuni lõpuks higistamiseni. See tuleneb sellest, et esiklaas kuumendab sõitja keha ikkagi. Selle vastu aitab hästi soojust peegeldav tuuleklaas - see lillaks-sinine klaas. Ma küll ei tea, kas sellist ka 124-le toodetakse ning mis selle hind võiks olla. Huvi korral uuri Glasspointist (reklaam üleval bänneril).